czwartek, 12 maja 2016

Wiosenne Inspiracje | Makijaż


Już jakiś czas temu korzystając z chwili wolnego czasu jaki miałam postanowiłam zmalować coś na konkurs Wiosenne Inspiracje, organizowany przez Martę Parciak (Zmalowaną). Jeśli chcecie zobaczyć moją interpretację wiosny, zapraszam dalej.


Wiosna kojarzy mi się przede wszystkim ze świeżością oraz kolorem. W zapomnienie idą ciężkie ciemne kolory na poczet tych jaśniejszych bardziej "energicznych".
Tak jak wspomniałam postawiłam na kolor, lecz nie chciałam z nim przesadzić więc zdecydowałam się na pastelową połyskującą brzoskwinię na górnej powiece, przełamaną turkusem na dolnej oraz usta ombre. Całość dopełniło konturowanie, rozświetlacz oraz róż, którego nie może zabraknąć we wiosennym makijażu.



Jak to ja nie mogłam również zapomnieć o wianku, który jest "kropką nad i " w całej stylizacji.



Dajcie znać czy moja interpretacja Wiosennych Inspiracji przypadła Wam do gustu. ( Z góry przepraszam za różniącą się kolorystykę, ale słoneczko dawało we znaki :) )

Pozdrawiam, Ania