poniedziałek, 20 czerwca 2016

Kolejna perełka? | Nivea płyn micelarny.


Jakiś czas temu na rynku pojawiła się nowość-mianowicie płyn micelarny Nivea, dostosowywany do poszczególnych typów cery. Pomyślałam-koniecznie muszę to przetestować ! Mój wariant zalecany jest do skóry normalnej i mieszanej.  Jak wiecie dotychczas jedynym płynem micelarnym jaki zdawał u mnie egzamin był BeBeauty z Biedronki. Jeśli jesteście ciekawe czy polubiłam się z nowością Nivea, zapraszam dalej!




Opakowanie
Design opakowania jest klasyczny dla produktów Nivea, mi osobiście bardzo się podoba. Opakowanie wykonane jest z solidnego plastiku, samo w sobie jest poręczne.

Cena/Pojemność
Za płyn płacimy około 15zł, często można go dostać na promocji. Jego pojemność to 200ml.

Co zapewnia producent?
Producent zapewnia trzy podstawowe rzeczy jakie ma spełnić płyn:
-usunięcie makijażu i oczyszczenie skóry
-nawilżenie i pozwolenie skórze oddychać
-pielęgnowanie rzęs, i brak podrażnień



Moja opinia
Bez zbędnego przedłużania, płyn sprawdza się świetnie ! Jestem naprawdę mile zaskoczona, ponieważ próbowałam już bardzo wielu i zawsze to nie było "to". Jedne bardzo szczypał, drugie powodowały wysyp w tym przypadku nic złego mojej skórze się nie przytrafiło, wręcz przeciwnie. W 100% zgadzam się z tym co obiecuje producent. Płyn świetnie usuwa makijaż, pozostawia skórę oczyszczoną, oraz odświeżoną. Mimo iż jest uwzględnione że płyn przeznaczony jest min. do cery mieszanej, nie pozostawia uczucia ściągnięcia, wręcz przeciwnie skóra jest przyjemnie gładka, oraz nawilżona. Niestety jest jeden minus, mianowicie wydajność, miałam wrażenie że płyn bardzo szybko zniknął. Gdyby nie ten fakt produkt spisałby się na 5! :)
Dajcie znać czy miałyście styczność z tym produktem, oraz co o nim sądzicie .

Pozdrawiam Ania.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zachęcam do komentowania ! Każdy komentarz niezmiernie mnie cieszy, zawsze odwiedzam osoby zostawiające u mnie komentarz! ;)