poniedziałek, 25 grudnia 2017

Świąteczne paznokcie | Victoria Vynn


Jak co roku pragnę złożyć Wam najserdeczniejsze życzenia, zdrowia, wielu sukcesów oraz spełnienia marzeń. Nie byłabym również sobą gdybym nie przygotowała dla Was wpisu ze swoimi aktualnymi świątecznymi pazurami. Jeśli jesteście ciekawe co zmalowałam zapraszam dalej !











Do stworzenia manicure użyłam lakiery od Victorii Vynn, oczywiście z mojej ulubionej serii pure:
048 - Red Obsessed - czerwień z drobinkami
070 - Foggy Day - szarość z niebieskimi tonami
030 - Polar Sky - błękit
001 - Absolute White
003 - Velvet Agate - delikatny róż który posłużył mi jako tło do misia i rękawiczek
036 - Jet Back

Dajcie czy mój manicure przypadł Wam do gustu.
Pozdrawiam, Ania

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zachęcam do komentowania ! Każdy komentarz niezmiernie mnie cieszy, zawsze odwiedzam osoby zostawiające u mnie komentarz! ;)