piątek, 21 lutego 2014

Pędzle Sunschade Minerals .

Postanowiłam zrobić recenzje sławnych już w internecie pędzli do makijażu Sunshade Minerals. Pędzle kupiłam na allegro za 47zł z przesyłką. Pędzelki dotarły do mnie w ekspresowym tempie. Wybrałam zestaw 9 pędzli. Jeśli chcesz zobaczyć czy sprawdziły się u mnie zapraszam do dalszego czytania :)


Zestaw pędzli Sunschade Minerals przyszedł do mnie zapakowany w piękne coś w deseń lnu etui. Każdy pędzelek ma swoją przegródkę , oraz folijkę ochronną.






W zestawie znajdują się:

  • pędzel do pudru
  • pędzel do konturowania bronzerem, różem
  • pędzel skośny do blendowania ( dla mnie jest trochę zbyt puchaty i za duży do nakładania cieni)
  • pędzle do nakładania korektora
  • pędzelek do nakładania cieni ( mógłby być troszkę mniejszy )
  • pędzelek kulkowy do rozcierania cieni  ( mój ulubieniec)
  • pędzel nakładani pomadki
  • skośny pędzel do kresek i brwi
  • szczoteczka do brwi 


 Wykonanie:
Pędzle są wykonane z włosia syntetycznego HD wysokiej jakości. Włosie jest bardzo przyjemnie w dotyku, nie wpija cieni, są łatwe do utrzymania w czystości ( po użyciu przecieram je płynem micelarnym). Pędzelki przeszły już solidne mycie , nie zniekształciły się, nie zauważyłam wypadającego włosia. Trzonki wykonane są z bambusa są bardzo wygodne , dla mnie mają idealną długość. Jeyny malutki minusik to to że pędzleki do nakładani cieni mogły by byc ciut mniejsze i mniej puchate .Podsumowując wykonanie jest bardzo porządne i profesjonalne w każdym detalu . Ocena 4/5





Użytkowanie:
Malowanie tymi pędzlami to czysta przyjemność, świetnie współpracując , jestem bliska stwierdzeniu iż malują same :) Pędzle sprawiają że cienie się nie osypują ( nawet bez użycia bazy) . Konturowanie twarzy jest bardzo przyjemne pędzle są mega mięciutkie , nie tworzą smug. Ocena 5/5

Cena:
I tu jest ogromny puls cena . Za zestaw 9 pędzli płacimy wraz z przesyłka około 50zł czyli to wychodzi jakieś 5,5zł za jeden pędzel ! I tu się sprawdza stwierdzenie że tańsze wcale nie jest gorsze :) Miałam już różne pędzleki tańsze , droższe . Ale te , wraz z pędzelkami Inglot , o których może kiedyś opowiem to moi faworyci.  Ocena : 5/5





Ogólna ocena: 4,5/5 Szczerze polecam :)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zachęcam do komentowania ! Każdy komentarz niezmiernie mnie cieszy, zawsze odwiedzam osoby zostawiające u mnie komentarz! ;)