poniedziałek, 17 lutego 2014

Baza pod cienie Artdeco czy warto?

Witam! :)

 

Dzisiaj postanowiłam zrobić recenzje bazy pod cienie firmy Artdeco. Bazę kupiłam całkiem przypadkiem będąc na zakupach w drogerii. Nie uprzedzona recenzjami na wizazu włożyłam czarny słoiczek do koszyka. Wiedziałam , że kosmetyki Artdeco są z wyższej półki  , ale ta baza to szczególny  strzał w dziesiątkę!










Opakowanie:
Baza umieszczona jest w malutkim czarnym poręcznym słoiczku.
 Można ją w łatwy sposób wydostać :)








Konsystencja:
Baza ma bardzo przyjemną ,
 kremową konsystencję.  Świetne współpracuje ,
nie zastyga długo. Jest niesamowicie wydajna.






Ogólne wrażenie:
Po nałożeniu bazy doznałam szoku , powieki wyglądały jakby były muśnięte pięknym lekko połyskującym nude cieniem . Baza idealnie wydobywa kolor cienia , nie zmieniając go. Świetnie utrzymuje zarówno cienie , jak i przedłuża trwałość eyelinera . Cienie nałożone około godziny 6 rano trzymają się przez cały dzień w nienaruszonym stanie. Bazę używa także moja mama i na jej powiekach sprawdzą się jeszcze lepiej niż na moich.. Jeśli chce aby mój makijaż był nieskazitelny i utrzymał się długo , to nie wyobrażam sobie wykonania go bez tej bazy.



Cena:
Cena to około 35-40 zł , ja akurat trafiłam na promocje i zapłaciłam za nią około 28 zł . Pojemność bazy może wydawać się mała , produkt tak jak pisałam wyżej , jest niesamowicie wydajny i na pewno starczy mi na długi czas.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zachęcam do komentowania ! Każdy komentarz niezmiernie mnie cieszy, zawsze odwiedzam osoby zostawiające u mnie komentarz! ;)