czwartek, 31 lipca 2014

Wakacyjne SOS dla włosów.

Witajcie !

Po mega długiej przerwie zapraszam Was na post który będzie poświęcony fenomenalnemu produktowi mianowicie ekspresowej odżywce Gliss Kur Oil Nutritive.Jest to dla mnie wakacyjne SOS dla włosów. Większość czasu w lecie spędzam nad wodą, moje włosy narażone są między innymi  na chlorowaną wodę, wysychanie na słońcu i wiele innych szkodliwych czynników. W czasie lata nie mam zbyt wiele czasu na olejowanie i częste nakładanie różnych maseczek, długo szukałam czegoś co nie będzie czasochłonne w użyciu a pomoże moim włosom podczas lata. Miałam już wiele ekspresowych odżywek w sprayu z Gliss Kura, lecz ta jest bezkonkurencyjna.

 Opakowanie jest standardowe dla odżywek w sprayu, pojemność to 200 ml, cena to około 10-15zł .






Skład i analiza
Skład: Aqua(woda), Cyclomethicone(emolient, zmiękcza, nawilża), Phenyl Trimethicone(bardzo lekki silikon), Argania Spinosa Kernel Oil(olej arganowy), Macadamia Ternifolia Seed Oil (olejek makadamia) , Olea Europaea Fruit Oil(oliwa z oliwek), Prunus Amygdalus Dulcis Oil(olejek migdałowy), Prunus Armeniaca Kernel Oil(olej z pestek moreli), Sclerocarya Birrea Seed Oil(olejek z owoców Maruli(?)), Sesamum Indicum Seed Oil(olej sezamowy), Panthenol(pantenol), Conocodimonium Hydroxypropyl Hydrolyzed Keratin(substancja antystatyczna, zapobiega elektryzowaniu sie włosów), Hydrolyzed Keratin(keratyna), Dimethiconol(emolient), Cetyl PEG/PPG-10/1 Dimethicone(emulgator), Lactic Acid(substancja nawilżająca), Polyquaternium-16, Laurdimonium Hydroxypropyl Hydrolyzed Wheat Protein(hydrolizat proteinpszennych), Cetrimonium Chloride(substancja konserwująca), Parfum(zapach), Sodium Benzoate, Linalool, Limonene, Hexyl Cinnamal, Benzyl Salicylate, Phenoxyethanol, Citronellol, Benzyl Alcohol, Geraniol, CI 15985, CI 47005.



Jak widać składjest naprawdę świetny, najlepszy według mnie ze wszystkich ekspresowych odżywek Gliss Kur. Na  początku jest też bardzo lekki silikon, co mnie cieszy ponieważ w lecie silikony przydadzą się naszym włosom, ochronią je przed niekorzystnymi czynnikami. Odżywka poprawia stan włosów po popsikaniu umytych włosów efekt utrzymuje się do kilku myć. Produkt idealnie dociąża moje falo loki , nabłyszcza, regeneruje.

Dla kogo ?
Odżywka idealnie sprawdzi się dla osób posiadających puszące się niesforne włosy. Nie należy przesadzać też z jej ilością ponieważ zważywszy na dużą ilość olejków możemy przeciążyć swoje włosy. Włosom puszącym się to aż tak nie grozi , lecz  osobą  z cienkimi i rzadkimi włosami  może nie przypasować.

Lubicie, miałyście, wypróbujecie? Koniecznie dajcie znać ! :)

FACEBOOK: TUTAJ
Pozdrawiam , Ania.


7 komentarzy:

  1. mam i używam-ja raczej nie zauważyłam jakiegoś fenomenalnego działania,po prostu mgiełka jak mgiełka ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie jest ona jednym z najlepszych produktów do włosów :)

      Usuń
  2. ja używam zawsze na lekko podeschnięte włosy jako kolejna odżywka :-D

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam różową wersję jednak joanna dwufazowa skradła moje serce;))

    OdpowiedzUsuń
  4. chyba się skuszę na nią ;))
    skąd jesteś? Rzeszów? :D

    OdpowiedzUsuń

Zachęcam do komentowania ! Każdy komentarz niezmiernie mnie cieszy, zawsze odwiedzam osoby zostawiające u mnie komentarz! ;)