poniedziałek, 16 czerwca 2014

Aktualizaca włosowa : Czerwiec

Witajcie !
Znowu mnie tu dawno nie było, dzisiaj przedstawię Wam moją aktualizację włosową. W miesiącu czerwiec postawiłam na regularne olejowanie,  laminowałam je też siemieniem lnianym oraz kombinowałam z płukanką rumiankową , która świetnie działa na moje włosy, ale o niej będzie w innym poście. Podciełam też końcówki o około 2 cm.

Tak prezentują się moja włosy gdy nic z nimi nie robię i wysychają swobodnie :

 
  Tutaj widać że włosy świeżo po wyschnięciu są lekko napuszone, lecz mija dosyć szybko :)


 Niestety takie naturalne loczki w  nie przetrwały by całej nocy i połowę włosów miałabym prostych a połowę kręconych dlatego też używam  TEJ   metody.



 W czerwcu używałam i nadal używam :)
Szampon Balea figi i perła
Odżywka Balea figi i perła oraz Garnier Oleo Repair , Gliss kur (różne rodzaje mgiełek)
Maska Balea perły i figi oraz Biowax z olejkami, proteinami,  różne domowe maski jogurtowa, z żółtka, avocado
Oleje : kokosowy, Alterra migdały i papaja, Babydream fur mama, masło shea

Dajcie mi znać jak Wy dbałyście o pielęgnację włosów w czerwcu :)

FACEBOOK:TUTAJ
Pozdrawiam , Ania :)

8 komentarzy:

  1. śliczne spiralki :) Ja jestem posiadaczką falowanych (2b/2c) włosów i też cały czas walczę o jak najlepszy skręt. Bardzo polecam Ci koszulkowanie włosów na noc, rano obudzisz się z pięknym skrętem od samej nasady i cudowną objętością. Ale pamiętaj aby przed plunkingiem użyć żelu i odżywki b/s. U mnie ta metoda się sprawdza :) Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę koniecznie spróbować! Dzięki :)

      Usuń
    2. Nie ma za co ;)

      Usuń
    3. Plunkingu na całą noc nie próbowałam, muszę się skusić :)

      Usuń
  2. moje też zostały podcięte i widocznie odżyły ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie podcięcie włosów co miesiąc o chociaż niecały cm to mus :)

      Usuń
  3. Również muszę się podciąć, chociaż z 1-2 cm :)
    Piękne spiralki :)

    OdpowiedzUsuń

Zachęcam do komentowania ! Każdy komentarz niezmiernie mnie cieszy, zawsze odwiedzam osoby zostawiające u mnie komentarz! ;)