czwartek, 16 października 2014

Halloween # 1. Wampirzyca.


Hej !
Dzisiaj zaprezentuję Wam moją metamorfozę w wampirzycę, wiem że efekt nie jest aż tak spektakularny, bo kto widział blond wampira :D Ja osobiście w żaden sposób nie, świętuję Halloween, ale wiem, że wiele osób obchodzi tę zagraniczną tradycję :) . Dla mnie jest to wspaniała okazja aby pobawić się makijażem.
 Postanowiłam zrobić całą Halloweenową serię, dzisiaj zacznę od bardzo prostego wampirzego looku.

Na twarzy mam najjaśniejszy podkład jaki znalazłam czyli Celia 01 ecru. Twarz dodatkowo wybieliłam pudrem dla dzieci Johnsons&Johnsons , twarz wykonturowałam szarym matowym cieniem czego niestety nie widać. Zaznaczyłam też since pod oczami.



 


Dajcie koniecznie znać sądzicie o mojej propozycji, oraz czy świętujecie Halloween. :)

Pozdrawiam, Ania :)
FACEBOOK : TUTAJ

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zachęcam do komentowania ! Każdy komentarz niezmiernie mnie cieszy, zawsze odwiedzam osoby zostawiające u mnie komentarz! ;)