wtorek, 4 listopada 2014

Charakteryzacja - burned face, zombie, halloween.


Hej co prawda ta charakteryzacja jest iście Halloweenowa, ale postanowiłam, że co jakiś czas będę wrzucać różne charakteryzacje.
Pracę którą dzisiaj Wam zaprezentuję wykonywałam ponad dwie godziny, i jest ona w całości wykonana z masy żelatynowej, masy żelatynowe z barwnikami oraz cieni. Chciałam uzyskać efekt poparzonej, zwęglonej, odpadającej skóry. Czy mi się udało, oceńcie sami :



Akurat tutaj pasowałaby idealnie biała lub żółta soczewka, niestety nie posiadałam takowej, więc poprosiłam chłopaka aby zrobił coś z okiem alby nie wyglądało tak ,,normalnie'', mi się to kojarzy z zombie :)







Mój Facebook: TUTAJ

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zachęcam do komentowania ! Każdy komentarz niezmiernie mnie cieszy, zawsze odwiedzam osoby zostawiające u mnie komentarz! ;)