piątek, 31 października 2014

Haloween #2, Zombie. (Walking dead)

Jestem bardzo szczęśliwa ponieważ udało mi zrobić szybką Haloweenową charakteryzację ! :)  Nie jest co prawda to to praca którą zamierzałam zrobić na dzisiaj, ale w najbliższym czasie pojawi się jeszcze kilka mrocznych charakteryzacji.O tym jaki stosunek mam do Halloween pisałam TUTAJ tam też pokazana jest wampirza charakteryzacja krok po kroku :)
Zdjęcia będą w przeróżnym (sztucznym) oświetleniu, oraz biało-czrane.
Masę żelową , z której wykonałam odpadającą skórę zrobiłam z jednej łyżki żelatyny, gliceryny, cukru i dwóch łyżek wody. Wszytko ogrzewałam do momentu rozpuszczenia się składników. Sztuczną krew zrobiłam tak samo jak masę żelową z wyjątkiem dodania czerwonego barwnika spożywczego. Aby uzyskać efekt skrzepów z mojej sztucznej krwi odczekałam aż czerwona masa stężeje i rozmieszałam ją patyczkiem.






Chciałam uzyskać efekt mego odchodzącej niemal zrolowanej zgnito sinej skóry, myślę że w jakim stopniu udało mi się to zrobić i jest to chociaż troszkę straszne :)
 Mój Facebook : TUTAJ

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zachęcam do komentowania ! Każdy komentarz niezmiernie mnie cieszy, zawsze odwiedzam osoby zostawiające u mnie komentarz! ;)