sobota, 25 października 2014

Paletka Makeup Revolution Death By Chocolate - pierwsze wrażenie oraz swathe.


Cześć!
Dzisiaj zapraszam Was na mini recenzję paletki Makeup Revolution Death By Chocolate. Jakiś czas temu na urodomani zamawiałam paletke MUR iconic 3 TUTAJ. Paletka tak spodobała się mojej mamie że poprosiła mnie abym zamówiła jej dwie takie same :) Jako że na Deth by Chocolate czaiła sie już długo pomyślałam że albo teraz albo nigdy i zamówiłam ją. Paleta zapakowana jest w kartonik przypominający opakowanie czekolady.



Z tyłu mamy pokazane jakie kolory zawiera paleta.












Sama paleta wygląda jak rozpuszczająca się czekolada. Opakowanie wykonane jest z bardzo solidnego plastiku.W środku znajduję się folijka z nazwami cieni. Paleta posiada porządne lusterko oraz pacynkę.



Paleta ma też sowją sioste I heart chocolate, która wzorowane jest na palecie Too Faced Chcolate Bar. Cienie pachną bardzo ładnie jak gorąc czekolada.



Pigmenatcję najlepiej oddadzą swathe .
Pierwszy rządek:



drugi :


i trzeci :


Teraz opis każdego cienia oraz swathe.

Jasny cień matowy cień idealny jako cień bazowy, lub pod łuk brwiowy. Pigmentacja bardzo dobra.

Perłowy karmelowy brąz pigmentacja bardzo dobra

Matowy chłodny jasny brąz idealny do rozcierania granic, pigmentacja dobra

Satynowy brąz, pigmentacja bardzo dobra.

Ciemny prawie czarny brąz nie jest to mat ale też nie satyna, coś pomiędzy, pigmentacja bardzo bardzo dobra.

Matowy jasny brudny róż, pigmentacja średnia.

Perłowo satynowe złoto, pigmentacja bardzo dobra .

Matowy jasno czekoladowy brąz pigmentacja bardzo dobra

Matowy chłodny brąz, kolor na zdjęciu przekłamany, pigmentacja bardzo dobra.

Satynowy miedziany, pigmentacja dobra

Piękny śliwkowy fiolet, satynowy, pigmentacja bardzo dobra.

Satynowy braż wpadający z stare złoto, pigmentacja bardzo dobra

Karmelowy perłowy brąz , pigmentacja bardzo dobra

Perłowy brąz wpadający w szarość, pigmentacja bardzo dobra

Perłowy srebrnawy kolor,pigmentacja bardzo dobra

Waniliowy satynowy, pigmentacja bardzo dobra.

 Trwałość cieni jest bardzo okej, recenzję palety zrobię po dłuższym testowaniu, ale na dzień dzisiejszy jestem na tak . Cena  palety wynosi 40zł. Na dniach pojawi się makijaż wykonany ta paletą.

Miałyście? Jeśli tak to jak spisuje się u Was ?
Pozdrawiam, Ania
FACEBOOK TUTAJ

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zachęcam do komentowania ! Każdy komentarz niezmiernie mnie cieszy, zawsze odwiedzam osoby zostawiające u mnie komentarz! ;)