poniedziałek, 15 grudnia 2014

Pomysły na prezenty Świąteczne dla niej do 50zł .

Hej :) Jako że Święta już bardzo blisko, zaczyna się szał prezentowy i odwieczny problem co kupić? Ja raczej nigdy nie miałam z tym problemu, zawsze wcześniej dyskretnie orientuję się co obdarowywana osoba chciałaby dostać :) A zakupy Świąteczno Mikołajowe  mam już za sobą :)

Dzisiaj pokaże Wam moje propozycje prezentowe dla niej do kwoty 50 zł  :)

1. Paleta Makeup Revolution I Death by Chocolate/ I Heart Chocolate, każda z nich kosztuję 40zł, dobór kolorów jest tak uniwersalny, że zadowoli każdą kobietę. Można je kupić TUTAJ

2.Paleta cieni Sleek, jest wiele wersji kolorystycznych, ta zaproponowana prze zemnie idealnie sprawdzi się podczas nadchodzącego Sylwestra :) Paleta kosztuję 37,49zł i można ją kupić TUTAJ


3. Róż cena 24,9zł TUTAJ + paletka Iconic3 20,0zł TUTAJ




4. Pędzelki Hakuro, zaproponowałam trzy bestsellery, które są najbardziej potrzebne do makijażu oczu, a ich łączny koszt to 47,70zł
Hakuro H77 TUTAJ

Hakuro H70 TUTAJ

Hakuro H78 TUTAJ



5.Tangle Teezer, akurat jest w promocji i kosztuje 29,9zł  TUTAJ 



6.Biżuteria + Koszulka
Mi najbardziej do gustu przypadł ten zastaw, ale wszystko zależy do wieku obdarowywanej oraz stylu.

Naszyjnik Sinsay 14,9 TUTAJ + bluzka Sinsay 29.9 TUTAJ


7.Czapka/szalik/rękawiczki,  przyjemny i bardzo na czasie prezent.
Komin Sinsay 29,9 TUTAJ


Rękawiczki House 29,9

Czapka Sinsay 19,9 TUTAJ + komin Sinsay TUTAJ 29.9


Czapki  F&F każda po 49,9 więcej informacji o nich  TUTAJ i TUTAJ





8. Świeczka, z pewnością umili obdarowanej długie zimowe wieczory,mój wybór padł na Christmas Memories od Yankee Candle. Świeczka kosztuje 32,8 i można ją kupić TUTAJ .


9.Świetnym pomysłem jest też zakup ulubionego zapachu, np w zestawie z dezodorantem, lub żelem pod prysznic. Oraz zestaw pielęgnacyjny.

Zestaw Bi-es cena około 34,9 i można go zakupić w Naturze


Zestaw Farmona Sweet Secret cena około 19,9  można go zakupić w Biedronce, z tego co widziałam jest kilka wersji zapachów .



10.Biżuteria/Zegarek

Bransoletka House 9,9zł TUTAJ + naszyjnik House 14,99 TUTAJ + kolczyki House 4,99 TUTAJ



11. Kubek + ulubiona herbata, gorąca czekolada lub kawa
Wybrane prze zemnie kubki pochodzą ze sklepu home&you a ceny zaczynają się od 19,0zł  TUTAJ



Dajcie mi znać co chciałybyście dostać, i jakie macie pomysły na prezenty Świąteczne :) Już niebawem pojawią się pomysły na prezenty dla niego :)
Mój Facebook TUTAJ
Pozdrawiam, Ania :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zachęcam do komentowania ! Każdy komentarz niezmiernie mnie cieszy, zawsze odwiedzam osoby zostawiające u mnie komentarz! ;)