środa, 17 grudnia 2014

Pomysły na prezenty Świąteczne dla niego do 50zł

Hej !
Jako że z doborem  prezentu dla kobiet nie mamy zazwyczaj  większego problemu, to wybór prezentu dla mężczyzny może być troszkę kłopotliwy.

Jak wybrać odpowiedni prezent ?
Z pozoru nie jest to wcale takie trudne, przy wyborze prezentu musimy kierować się dwiema podstawowymi zasadami:
dla kogo jest to prezent, w zależności od tego czy prezent kupujemy tacie, chłopakowi czy też bratu prezent będzie zupełnie różny
jakie hobby ma obdarowywany, uniwersalnym prezentem będą oczywiście perfumy, ale jeśli chcemy okazać się kreatywnością, wybierzmy coś co nawiązuje do zainteresowań, lub będzie zabawnym Świątecznym akcentem :)

Moje propozycje :

1. Koszulka, tak jak pisałam wyżej to jaką koszulkę wybierzemy zależy od wieku, oraz hobby i styl.

Luźna, fajna koszulka którą spokojnie możemy podarować chłopakowi/bratu TUTAJ . Z tym sklepem łączy mnie pewna historia. Postanowiłam zmówić koszulkę dla mojego chłopaka na Mikołajki. Kilka dni po wpłacie pieniążków dostałam maila z przeprosinami oraz informacją iż moje zamówienie opóźni się ze względu na awarię drukarki, która musiała zostać oddana do naprawy. W mailu zwrotnym, który napisałam nie kryłam rozczarowania. Dostałam odpowiedź iż aby wynagrodzić moje rozczarowanie i niezadowolenie mogę wybrać sobie ze sklepu dowolną koszulkę gratis. Tutaj bardzo miła niespodzianka,  honorowa postawa sklepu oraz szacunek do klienta. Gdy drukarka wróciła z naprawy sklep pracował na pełnych obrotach drukując i wysyłając koszulki. Przesyłka doszła do mnie błyskawicznie :) Cena 39,9



Kolejny bardzo fajny sklep z koszulkami TUTAJ i urocza Świąteczna koszulka :) tutaj pokazuję sam nadruk,cena 45zł
 Zawsze można też zaprojektować koszulkę z własnym napisem/nadrukiem np. z nazwą ulubionego zespołu.

2.Portfel

Klasyczny szary portfel Cropp TUTAJ, cena 39,99

3.Szalik/komin/rękawiczki

Bardzo uniwersalne rękawiczki House TUTAJ , cena 49,99

Komin, szalik tutaj akurat House 29,99 TUTAJ i również House 44,99 TUTAJ


4.Pasek np.House 39,99 TUTAJ oraz Cropp 39,99 TUTAJ



5. Prezent związany z Hobby i tutaj podlinkuję Wam sklepy z rzeczami wartymi uwagi :)

Coś dla miłośników rowerów TUTAJ np. Speedmaster TUTAJ, cena 31,99


Dla miłośników wędkarstwa TUTAJ np.kołowrotek cena od 44,6 do 46,4
 kalendarz wędkarski TUTAJ cena 14,9



Dla lubiących biegać TUTAJ np. Krokomierz, cena 44,99 TUTAJ

Dla piłkarzy TUTAJ np. Piłka Adidas TUTAJ

Sklep typowo sportowy z podziałem na ,,dyscypliny'' TUTAJ

6. Zapach np. Adidas Free Time, cena od 20zł  można go kupić prawie w każdej drogerii np. Rossmann, Natura

7.Pianka do golenia ok.10zł +balsam/woda po goleniu ok.25zł , drogerie np Natura

 


8.Gadżet np. podgrzewacz do kubków na USB TUTAJ , cena 24,9

Zawsze też możemy kupić płytę z piosenkami ulubionego zespołu, grę, lub jakąś ciekawą książkę.
Dajcie znać czy macie już prezenty dla panów, a jeśli jeszcze nie to co zamierzacie kupić :)
Mój Facebook : TUTAJ
Pozdrawiam, Ania :)

1 komentarz:

  1. Bardzo ciekawe zestawienie i myślę, że ja także bym coś ciekawego wybrała z tych rzeczy. Natomiast jeśli chodzi o prezenty dla kobiet to ja bardzo chętnie korzystam z tych ze sklepu https://duka.com/pl/prezenty/prezenty-dla-kobiet bo przede wszystkim tam znajduję całą masę różnych upominków.

    OdpowiedzUsuń

Zachęcam do komentowania ! Każdy komentarz niezmiernie mnie cieszy, zawsze odwiedzam osoby zostawiające u mnie komentarz! ;)