środa, 21 stycznia 2015

Błyszczący makijaż Studniówkowy krok po kroku.

Hej ! :)
Dzisiaj mam dla Was propozycję makijażu, który niesamowicie rozświetla oczy, jest mocno błyszczący więc myślę że dla dziewczyn które wolą coś delikatniejszego ale zarazem  przyciągającego spojrzenie będzie idealny na Studniówkę.  Ja na swoją Studniówkę, która odbędzie się za niecałe dwa tygodnie wybiorę coś podobnego do dzisiejszej propozycji lecz nieco mocniejszego i w innych kolorach :)

Zaczynam od nałożenia bazy  Hean Stay On. Załamanie zaznaczam brzoskwiniowym cieniem z paletki MUR I Heart Chocolate o nazwie Thank Friday.




Następnie na całą powiekę ruchomą nakładam jasnozłoty cień również z paletki Makeup Revolution, o nazwie More! 




W zewnętrzy kącik nakładam koralowy cień Pierre Rene o numerku 145, przeciągam go lekko po załamaniu, rozcierając cieniem Essence 06 miss tengerine. W miejsce gdzie nakładałam jasnozłoty cień nakładam na morko pyłek My Secret nr 4, w kolorze brzoskwiniowo złotym.



Zewnętrzny kącik oraz załamanie przyciemniam karmelowo ceglastym cieniem z paletki Makeup Revolution I Heart Chocolate, o nazwie Love Divine.



Dolną powiekę przy zewnętrznym kąciku zaznaczam cieniem Love Divine, resztę dolnej powieki złotym cieniem Chocolate  Love a wewnętrzny  kącik cieniem Endorphins Ready ! , wszystkie cienie pochodzą z paletki Makeup Revolution I Heart Chocolate.



Rysuję kreskę czarnym eyelinerem oraz tuszuję dokładnie rzęsy, opcjonalnie można dokleić sztuczne, wtedy efekt będzie bardziej spektakularny.




Efekt w całości : ( pokład Rimmel Wake Me UP, korektor Dermacol, kredka do brwi Catrice 40, bronzer  W7 Honolulu, jako rozświetlacz na szczyty kości policzkowych nałożyłam cień z paletki MUR Death by Chocolate o nazwie Bring Down Angels, szminka Catrice 290 Sweet Coraline)


Tutorial:



Dajcie znać czy makijaż przypadł Wam do gustu :)
Mój Facebook.
Pozdrawiam, Ania :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zachęcam do komentowania ! Każdy komentarz niezmiernie mnie cieszy, zawsze odwiedzam osoby zostawiające u mnie komentarz! ;)