sobota, 17 stycznia 2015

Smoky eye z niebieskim akcenetm krok po kroku.

Hejka !  :) Dzisiaj przychodzę do Was z propozycją makijażu wieczorowego, studniówkowego. Będzie to klasyczne smoky eye ale z dodatkiem niebieskiego pigmentu z Essence którym jestem oczarowana :) Makijaż będzie idealnie pasował posiadaczką brązowych piwnych oraz ciemnozielonych oczu.

Na całą powiekę nakładam bazę moja to Hean Stay On. Załamanie zaznaczam matowym jasnobrązowym cieniem z paletki MUR Death by Chocolate o naziwie Break Me Up rozcieram bardzo dokładnie ten cień. Na całą powiekę ruchomą aż po wewnętrzny kącik nakładam perłowy jasny cień z palety MUR I Heart Chocolate o nazwie Endorphins Ready ! .



Przechodzę do dzisiejszego sprawcy tego zamieszania czyli pigmentu z Essence o numerku 18. Nakładam go palcem od połowy powieki ruchomej kierując się ku zewnętrznemu kącikowi, lekko wyjeżdżam na załamanie.



Lekko go rozcieram na granicy z jasnym cieniem, oraz w załamaniu cieniem Kobo 123. Na powiekę ruchomą (przy wewnętrznym kąciku) nakładam również pigment z Essence tym razem jest to srebrny pyłek o numerku 05.



Załamanie przyciemniam czarnym cieniem z paletki MUR Death by Chocolate o nazwie All is Lost.



Dolną powiekę łącze z górną również  czarnym cieniem. Resztę dolnej powieki zaznaczam kredką NYC 945 Starry Blue Sky, przeciągam ją też delikatnie po linii wodnej. Dolną powiekę wewnętrznym kąciku zaznaczam srebrnym pigmentem  Essence 05.



Rysuję czarną kreskę eyelinerem oraz tuszuję rzęsy.



Efekt w całość ( na twarzy mam podkład Celia Nude, korektor Catrice, bronzer W7 Honolulu, rozświetlacz MUR Golden Lights, kredkę do brwi Catrice 40, szminkę Rimmel Kate Moss 16.)



Tutorial:



Dajcie znać czy moja propozycja makijażu przypadła Wam do gustu , zapraszam Was również na mojego Facebooka .
Pozdrawiam, Ania :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zachęcam do komentowania ! Każdy komentarz niezmiernie mnie cieszy, zawsze odwiedzam osoby zostawiające u mnie komentarz! ;)