czwartek, 15 stycznia 2015

Porównanie: MUR Death Chocolate - MUR I Heart Chocolate.

Hejka :) Dzisiaj mam dla Was porównanie dwóch palet, pochodzących z firmy Makeup Revolution.  Palety można zakupić e drogeriach internetowych. W Polsce nie widziałam ich nigdzie stacjonarnie, każda z nich kosztuję 40zł.

Palety zamknięte są w opakowaniu imitującym tabliczkę czekolady, posiadają lusterko. Kolory palet różnią się. Death by Chocolate jest w chłodniejszej tonacji i jest nieco ciemniejsza,  przypomina mi gorzką czekoladę, natomiast kolor opakowania  I Heart Chocolate to kolor typowo mlecznej czekolady.



Kolory palet nie są przypadkowe, ponieważ moim zadaniem kolory z Death by Chocolate są w zdecydowanie chłodniejszej tonacji niż I Heart Chocolate tak jak sugerują opakowania.



Cienie w obydwóch paletach wyróżniają się przepięknym zapachem przypominającym gorącą czekoladę.



Cienie są bardzo kremowe, przyjemnie się je rozciera, ich trwałość jest bardzo dobra. Kolory cieni są uniwersalne, myślę że każda dziewczyna bez względu na to jaki ma kolor tęczówki będzie zadowolona.  Jeśli któraś z Was ma problem z podjęciem decyzji to myślę że kolory z palety Death by Chocolate są bardziej neutralne oraz uniwersalne  zielonookie oraz brązowooki dziewczyny powinny szczególnie zadowolone. I Heart Chocolate z pewnością przypadnie do gustu niebieskookim oraz dziewczyną z szarymi tęczówkami.
Na moim blogu są osobne posty z opisem oraz swathem  każdego cienia MUR Death by Chocolate , MUR I Heart Chocolate.

Dajcie znać czy jesteście posiadaczkami którejś z palet i jak sprawdza się u Was :) Zapraszam Was również na mojego Facebooka .
Pozdrawiam , Ania :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zachęcam do komentowania ! Każdy komentarz niezmiernie mnie cieszy, zawsze odwiedzam osoby zostawiające u mnie komentarz! ;)