wtorek, 25 listopada 2014

Paleta Makeup Revolution | I Heart Chocolate swathe oraz opisy.

Cześć :)
Dzisiaj będzie o palecie Makeup Revolution I Heart Hocolate, którą wygrałam za III miejsce w konkursie (moja praca tutaj) organizowanym przez http://beautybook.pl/. Nie obyło się bez małego zamieszania ale dzięki uprzejmości Pani Agnieszki blog tutaj paleta do mnie dotarła za co jeszcze raz bardzo dziękuję :) Jak wiece posiadam siostrę tej palety Death by Chocolate którą jestem oczarowana. Paleta konkursowa dotarła do mnie wczoraj  ale ja zaraz po odpakowaniu zrobiłam dla was swathe oraz wyrobiłam pierwsze wrażenie, oraz wykonałam pierwszy makijaż. Od razu mogę ją Wam gorąco polecić ponieważ konsystencja oraz trwałość tych cieni jest taka sama jak w Death by Chocolate. Myślę że taka paleta będzie idealnym prezentem Mikołajkowym dla dziewczyny, koleżanki czy mamy. Kolorki zawarte w palecie będą pasować każdemu kolorowi tęczówki :) .

Budowa palety jest identyczna jak Death by Chocolate. I Herat Chocolate wykonana jest z nieco jaśniejszego plastiku bardziej imitującego mleczną czekoladę, Cienie tak jak w przypadku Death by Chocolate cudnie pachną gorąca czekoladą .





W środku znajduje się lusterko oraz 16 cieni



Pierwszy rząd :


drugi:


i trzeci :



Cienie z bliska + opis

You Need Love - matowy jasny cień, idealny do nanoszenia pod  łuk brwiowy, pigmentacja dobra


Piece Me Together - ciemno oliwkowy cień ze złotymi drobinkami brokatu pigmentacja bardzo dobra


One More Piece - matowy jasno brązowy cień pigmentacja bardzo dobra


Love Torn - jeden z najpiękniejszych cieni w tej palecie, wpadający w bordo ze złotymi drobinkami, pigmentacja bardzo dobra


Thank Friday- matowy ciemno cielisty cień, pigmentacja dobra


More ! - jasny złoty perłowy cień, pigmentacja bardzo dobra


Pleasure Girl- matowo satynowy jasno brązowy cień , pigmentacja bardzo dobra


Meet Chocolate- bardzo jasny matowy róż, pigmentacja średnia



Unforgivable- kolejny ulubieniec, piękny fioletowy cień z różowymi drobinkami dzięki którym cień jest lekko metaliczny,pigmentacja bardzo dobra


Love Divine- piękny metaliczny ciemno miedziany cień, pigmentacja bardzo dobra


Smooth Criminal- miedziany metaliczny cień, pigmentacja bardzo dobra


Chocolate Love- klasyczne perłowe złoto, pigmentacja bardzo dobra



You Need More- piękny perłowy brąz, pigmentacja bardzo dobra


What A Way to Go- totalny ulubieniec ciemny bordowy cień, posiadający mieniące się na różne kolory nienachalne drobinki, pigmentacja bardzo dobra


Endorphins Ready ! - chłodny perłowy cień, pigmentacja bardzo dobra



Dajcie znać czy macie jakiś produkt z firmy Makeup Revolution i czy się u Was sprawdza, zachęcam Was też do obserwowania mojego bloga, oraz polubienia mnie na Facebooku : TUTAJ

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zachęcam do komentowania ! Każdy komentarz niezmiernie mnie cieszy, zawsze odwiedzam osoby zostawiające u mnie komentarz! ;)