poniedziałek, 12 stycznia 2015

Jak narysować idealną kreskę eyelinerem na opadającej/trudnej powiece krok po kroku + podstawowe cieniowanie.

Hejka :)
Jako że w najbliższym czasie będzie pojawiać się więcej kolorowych, mocniejszych oraz błyszczących makijaży oczywiście  ze względu na panujący karnawał chciałabym zacząć od podstawy, która gości prawie w każdym takim makijażu czyli kresce. Dokładniej kresce na opadającej powiece, której sama jestem posiadaczką. Dobrze narysowana kreska jest świetnym rozwiązaniem dla posiadaczek właśnie trudnej/opadającej powieki. Kreska otwiera oko i sprawia że nasza opadająca powieka jet optycznie mniej widoczna. Zaznaczam że nie jestem profesjonalistką, wszystko co zawarte jest w tym poście, to moje  doświadczenia nabyte podczas malowanie siebie oraz innych osób. Przed długi czas uczyłam rysować się kreskę tak aby wyglądała jak najlepiej, wyrobiłam sobie dwie złote zasady:

1.Kreska nie może być zbyt gruba.
2.Narysowaną kreskę przy opadającej powiece nie zostawiam nigdy solo, zawszę wykonuję chociaż podstawowe cieniowanie. W innym wypadku powieka będzie wyglądała na jeszcze bardziej opadającą.

Ok, przejdźmy do praktyki najpierw pokaże Wam jak wykonać zwykłe podstawowe cieniowanie oka z opadającą powieką, następnie jak krok po kroku wykonać kreskę. Makijaż tak jak poprzednio wykonam paletą Makeup Revolution Death by Chocolate, swoją drogą wiecie że pojawiła się trzecia siostra tej palety? I love Makeup Naked Chocolate .



1.Na całą powiekę oraz pod łuk brwiowy nakładam beżowy cień White Light. Wewnętrzny kącik zaznaczam perłowym cieniem Bring Down Angels.

2.Następnie opadającą poduszeczkę zaznaczam jasnobrązowym matowym cieniem Break Me Up, rozcieram bardzo dokładnie ten cień.

3.Zewnętrzny kącik przyciemniam cieniem Devour Me, nanoszę go również w ,,załamanie'' następnie rozcieram.

4.Również tym cieniem (Devour Me) zaznaczam dolną powiekę przy zewnętrznym kąciku, aby kreska którą narysujemy nie ,,wisiała'' w powietrzu :)

5.Zaczynam oraz narysowania kreski wzdłuż linii  rzęs. To jaki wybierzecie eyeliner zależy wyłącznie od Was ja najbardziej lubię eyeliner w kałamarzyku z Wibo, ma bardzo precyzyjny pędzelek i jest niesamowicie trwały.

6.Następnie rysuję linię która wyznacza mi ,,jaskółkę'' linię zaczynam rysować w miejscu gdzie moja powieka opada najmniej.

7.Dorysowuję resztę ,,jaskółki''.

8.Górną linie wodną można dodatkowo pomalować czarną kredką lub żelowym eyelinerem, tuszuję rzęsy i gotowe !


Efekt w całości : (podkład Rimmel Wake Me up, szminka Rimmel Kate Moss nr 16 , kredka do brwi Catrice nr 40)  



A Wy jak rysujecie kreskę ?
Mój Facebook
Pozdrawiam , Ania :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zachęcam do komentowania ! Każdy komentarz niezmiernie mnie cieszy, zawsze odwiedzam osoby zostawiające u mnie komentarz! ;)