sobota, 3 stycznia 2015

Ulubieńcy 2014 roku .

Hejka :) Mam nadzieję że Wasz wieczór / noc Sylwestrowa była udana i udało się Wam zrealizować chociaż kilka postanowień noworocznych  jeśli takie miałyście :)
Dzisiaj postanowiłam zebrać wszystkie ulubione kosmetyki 2014 razem i krótko  je opisać :) Tak więc zapraszam na ulubieńców całego 2014 roku :)

Ulubieńcem jak i odkryciem roku jest dla mnie Brytyjska  firma Makeup Revolution. Producenci proponują nam kosmetyki wysokiej jakości w bardzo niskiej cenie . Kosmetyki można kupić już w większości sklepów internetowych np. urodomania.comcocolita.pl .

Trzema ulubieńcami są palety cieni :

Iconic3 link do KWC , moja recenzja i swathe
Cienie są bardzo dobrze napigmentowane, bardzo dobrze się je rozciera oraz są trwałe, cena jest bardzo niska, kosztuje 20zł.


Death by Chocolate link do KWC ,  moja recenzja i swathe



I Heart Chcolate link do KWC ,  moja recenzja i swathe


Death by Chocolate oraz I Heart Chocolate
cienie są bardzo miękkie bardzo dobrze się rozcierają, kolory są przepiękne i uniwersalne do każdego koloru tęczówki a za razem oryginalne. Trwałość jest bardzo wysoka. Paleta kosztuję 40zł.


Kolejnymi ulubieńcami są dwie bazy
Artdeco link do KWCmoja recenzja
Baza niesamowiecie przedłuża trwałość cienia, oraz pigmentację. Kosztuję około 25-35zł i można ją kupić w stacjonarnych drogeriach.




Hean Stay On. link do KWC
Bazę kupiłam w jednej z drogerii internetowych, ponieważ ta z Artdeco zaczynała mi się powoli kończyć. Produkt ma bardzo przyjemną konsystencję, przedłuża trwałość cieni. Baza kosztuję około 16zł


Podkłady

Celia Nude  link do KWC, moja recencja
Produkt jest dla mnie jednym z najlepszych podkładów jakie miałam. Ma bardzo ładne żółte tony jest bardzo trwały, jego krycie jest bardzo dobre, jest lekki. Kosztuję bardzo niewiele bo około 10zł. Nigdy nie spodziewałam się że za 10zł znajdę tak dobry podkład.


Rimmel Wake Me Up  link do KWC   ,  moja recenzja
Produkt jest bardzo lekki, skóra wygląda promiennie, nie robi efektu maski..  Podkład kosztuję około 40zł.


Kredka do brwi Catrice link do KWC , moja recenzja
Kredka jest trwała moja 040 ma bardzo ładny neutralny odcień, jest bardzo wygodna w użytkowaniu.


Szminka Rimmel Kate Moss link do KWC
Moja szminka ma numerek 16, jest bardzo bardzo trwała, schodzi równomiernie, nie podkreśla suchych skórek.


Tusz do rzęs Miss Sporty 3D Volumythic link do KWC
Moja zdecydowanie ulubiona maskara, używam tylko ją i nie zamierzam zamienić na nic innego :)
Kosztuję około 15zł




Eyeliner Wibo link do KWC
Świetny eyeliner w bardzo niskiej cenie ok.7zł  ie kruszy się bardzo łatwo jest nim narysować precyzyjną kreskę, jest bardzo wydajny i trwały.


Pędzelki Hakuro świetne wykonanie, jakość oraz trwałość dla mnie rewelacja.



Zestaw 7 pędzelków Sunshade Minerals link do KWC, cena z zestaw to ok 39zł
Bardzo  wysoka jakość, świetna trwałość


Wśród ulubieńców znalazło się też kilka produktów do włosów
Odżywka Garnier Ultra Doux link do KWC odżywkę pokochałam za bardzo wysokie nawilżenie oraz blask jaki zostawia na moich włosach , cena to około 7zł



Duet szampon + odżywka Balea Oil Repair  link do KWC ,cena za sztukę to około 7zł Duet świetnie nawilża oraz regeneruję włosy.



Odżywka Garnier Oleo repair, odżywka dogłębnie odżywia włosy cena około 9zł  link do KWC  




Odżywka + szmapon Balea figi i perły link do KWClink do KWC cena za sztukę  ok.5zl Duet Świetnie zmiękcza oraz nabłyszcza włosy.





Szampon Johnsons & Johnsons Szampon (wersja z rumiankiem ) link do KWC cena ok.11zł za 500ml

Mgiełka do włosów Gliss Kur oil nutritive, cena ok.10zł link do KWC


Zdecydowanie moimi ulubieńcami są również maski Kallosa nie będę tutaj dzielić na rodzaje ponieważ próbowałam kilka wersji i wszystkie świetnie się sprawdziły, cena za 1l to około 15zł link do KWC maski świetnie nawilżają i odżywiają włosy oraz stanowią bardzo fajną bazę do masek domowej roboty.


A Wy jakich macie ulubieńców 2014 roku ?
Jeśli podoba Ci się mój blog zachęcam do obserwacji oraz odwiedzenia mnie na Facebooku  TUTAJ
Pozdrawiam, Ania :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zachęcam do komentowania ! Każdy komentarz niezmiernie mnie cieszy, zawsze odwiedzam osoby zostawiające u mnie komentarz! ;)