poniedziałek, 12 maja 2014

Podkład Celia... kierunek Biedronka !

Cześć!
Szukając ostatnio w Biedronce mojego ulubionego podkładu z Bell natknełam się na takie cuś :


jest to  Celia NUDE matujący fluid korygujący. Na końcu posta będzie efekt prze i po.
Opakowanie jest bardzo wygodne, mimo iż to jest tubka. Po odkręceniu zakrętki dzióbek jest zaplombowany tak jak w paście do zębów ;) jest to świetne rozwiązanie ponieważ mamy pewność że fluid jest nienaruszony. Produkt ma pojemność 30 ml. Ja posiadam nr 01 ecru, z tego co się orientuje numerków jest chyba 4. Odcień bardzo mi odpowiada, ma lekko żółte tony






Producent zapewnia o tym że fluid nawilża strefy suche a strefy tłuste matuje, dając w efekcie satynowe wykończenie. Czyli świetnie nadaje się do mojej mieszanej cery.


Moje podejście do tego fluidu było bardzo sceptyczne bałam się że będzie zapychał, świecił się lub po prostu będzie jednym słowem tandetny wrzuciłam go do koszyka z czystej ciekawości. Moje sceptyczne nastawienie do fluidu było spowodowane za sprawą ceny uwaga ! 7,99 Podeszłam do tego stereotypowo bo jeśli cos jest tanie to uważa się to za produkt o słabym działaniu, co oczywiście się nie sprawdza, bo wysoka cena nie zawsze idzie w parze z dobrym działaniem.
 Za tę cenę nie wymagałam zbyt wiele, chciałam aby produkt zakrył to co ma zakryć, był lekki oraz dawał przyjemne satynowe wykończenie.
Zaufałam polskiej marce i nie zawiodłam się. Fluid zaskoczył mnie ogromnie, dla mnie jest to produkt wow, i jeszcze ta cena! Próbowałam wielu podkładów tych droższych oraz tych tańszych u mnie zazwyczaj sprawdzają się te tańsze. Jest to chyba najtańszy podkład jaki miałam a zarazem jeden z najlepszych. Ale do rzeczy :

PLUSY
1. Zapewnienia producenta są prawdziwe.
2. Fluid daje fajne satynowe wykończenie.
3. Daje Fajne krycie. Moja cera jest raczej bezproblemowa, większe ,,niespodzianki'' trzeba potraktować korektorem.
4.Kolor idelanie stapia się ze skórą, nie ciemnieje, nie tworzy smug.
5.Nie tworzy efektu maski.
6. Swietie wyrównuje koloryt.
7.Trzyma się na naszej buzi solo jakieś 7 godzin, z bazą jeszcze nie próbowałam.
8.Schodzi równomiernie nie zostawia brzydkich placków
9. Bardzo niska cena

MINUSY
Brak ewentualnie dostępność, nie widziałam go nigdzie indziej niż w Biedronce. Także dziewczyny daje wam cynk, bo za taką śmieszną cenę oraz świetny efekt warto wypróbować.



A teraz efekt na mojej twarzy

Przed :




i po..

Dajce znać czy przetestujecie, a może miałyście ?  Za jutro idę się zaopatrzyć w jeszcze dwa opakowania z tym, że jedno wezmę w numerku 02 bo moja skóra bardzo szybko się opala ;)




Pozdrawiam, Ania
FACEBOOK: TUTAJ

7 komentarzy:

  1. Oj kusisz...jak pogoda dopisze to jutro po niego pędzę...mam nadzieję że jeszcze będzie w mojej Biedronce ten najjaśniejszy odcień. Bardzo fajna recenzja. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli uda Ci się go zakupić, koniecznie daj mi znać jak sprawdził się u Ciebie ! ;)

      Usuń
  2. malam go juz w koszyku ale ze balam sie kolejnego bubla zwlaszcza ze zawiodlam sie na Revlonie to go odlozylam...mialam tez ochote na blyszczyk ale nie lubie brac w ciemno kiedy w portfelu pustki a ja nie wiem czy bedzie cos dobre :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też boje się bubli i rzadko kupuję rzeczy w ciemno , tu zadecydowała niska cena :) Czasami jest tak że to co sprawdza się u innych nie koniecznie musi sprawdzić się u mnie :)

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że u Ciebie sprawdzi się równie dobrze :)

      Usuń
  4. Kupiłam w ciemno bo za taka cenę najwyżej wyrzucę. Okazał się lepszy od podkładów z renomowanych i drogich firm. Używam od jakiegoś miesiąca . Mam kolor nr 2 . Idealnie dopasowuje się do mojej twarzy. Przetestowałam kilkanaście podkładów z Duglasa i ten bije je na głowę. Na pewno kupię kolejną tubkę.

    OdpowiedzUsuń

Zachęcam do komentowania ! Każdy komentarz niezmiernie mnie cieszy, zawsze odwiedzam osoby zostawiające u mnie komentarz! ;)