sobota, 17 maja 2014

Alterra oliwka migdałyi papaja.

Cześć!
Dzisiaj będzie post poświęcony oliwce  Alterra migdały i papaja. Oliwkę stosuję oczywiście do włosów. Za pewne większość z Was miała już styczność z tą oliwką a jak sprawdziła się u mnie?


Opakowanie:
Opakowanie posiada pompkę, jest szklane. Pojemność to 100 ml.





Skład, oraz analiza:
Skład: Glycine Soja Oil(olej sojowy, nawilżający), Ricinus Communis Seed Oil(olej rycynowy, właściwości wzmacniające, odżywiające), Prunus Amygdalus Dulcis Oil(olej ze słodkich migdałów, nawilża), Zea Mays Germ Oil(olej z kiełków kukurydzy,właściwości odżywcze), Sesamum Indicum Seed Oil(olej sezamowy,nawilża, wygładza), Triticum Vulgare Germ Oil(olej z kiełków pszenicy,nawilża, zmiękcza), Vitis Vinifera Seed Oil(olej z pestek winogron,nawilża), Carica Papaya Seed Oil(olej z papai,nawilża), Olea Europaea Fruit Oil(oliwaz oliwek, regeneruje, nawilża), Persea Gratissima Oil(olej awokado, regeneruje,zmiękcza), Simmondsia Chinensis Seed Oil(olej jojoba,odżywia zmiękcza, nawilża), Parfum(substanca zapachowa), Limonene(składnik zapachowy), Tocopherol(witamina E), Linalool(składnik zapachowy), Geraniol(składnik zapachowy), Helianthus Annuus Seed Oil(olej z nasion słonecznika,nawilża regeneruje), Citral(składnik zapachowy), Citronellol(składnik zapachowy), Farnesol(składnik zapachowy).
  
Działanie:
Olejowałam nim włosy na sucho około 2 razy w tygodniu. Już po pierwszym użyciu włosy po wyschnięciu były lśniące, mega nawilżone, lesiste, dobrze się układały, skręt był dociążony. Oliwka pomaga mi też gdy mam bad hair day i włosy są bardzo napuszone, lub przeproteinowane minimalną ilość, dosłownie kropelkę wcieram we włosy i to je świetnie ujarzmia. Oliwką zabezpieczam też końcówki i w tej roli sprawdza się również świetnie. Stosuję ja również czasem na przesuszoną skórę, świetnie nawilża.
Jednym słowem oliwka ideał. Gorąco ją Wam polecam!

Cena:
Moja była kupiona w promocji za około 14zł. Myślę że cana jest w porządku biorąc po uwagę ilość olei .



Pozdrawiam, Ania

FACEBOOK:TUTAJ
Link do KWC TUTAJ

4 komentarze:

  1. Nie miałam jej nigdy, ale już długo się zbieram do zakupu zachęcona opiniami :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Używam limonkowego (był w promo ;p ) do olejowania włosów

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też zastanawiałam się nad wersją limonkową :) Jak sprawdza się u Ciebie ?

      Usuń

Zachęcam do komentowania ! Każdy komentarz niezmiernie mnie cieszy, zawsze odwiedzam osoby zostawiające u mnie komentarz! ;)