piątek, 30 stycznia 2015

Szybki oraz łatwy makijaż na Studniówkę brąz + złoto.

Hejka :) Na początku chciałam Wam podziękować z całego serca za to że jest już Was okrągła 100 ! Bardzo mnie  motywujecie, to dzięki Wam się rozwijam. Dziękuję   <3.


Dzisiaj mam dla Was makijaż Studniówkowy który bardzo ładnie podkreśla oko, jest bardzo elegancki i klasyczny a zarazem bardzo zmysłowy.Będzie pasował do każdego koloru tęczówki,jest bardzo szybki oraz efektowny.

 


1.Ok  zaczynamy ! Nakładam bazę moja to Hean Stay On, pod łuk brwiowy nakładam matowy cielisty cień White Light z palety MUR Death by Chocolate. Załamanie zaznaczam cieniem z paletki MUR I Heart Chocolate o nazwie One More Piece jest to jasny brąz w  ciepłej tonacji.

2.Następnie na całą powiekę ruchomą nakładam jasno złoty cień Inglot (niestety nie jestem w stanie odczytać numerka )   a w wewnętrzny kącik jasny perłowy z palety MUR I Heart Chocolate o nazwie Endorphins Ready!


3.Załamanie pogłębiam brązowym cieniem Pleasure Girl.


4.Przyciemniam załamanie oraz zewnętrzny kącik cieniem a paletki MUR I Death by Chocolate o nazwie Consume Me. Wzdłuż linii rzęs rysuję złotą dosyć grubą kreskę kredką Rimmel 290 Precious Gold.


5.Linię wodną zaznaczam czarnym żelowym eyelinerem, rozcieram czarnym cieniem All is Lost z palety MUR I Death By Chocolate, tym cieniem łącze też dolną powiekę z górną przyciemniając nieco zewnętrzny kącik. Do 3/4 dolnej powieki nakładam złoty cień Fool's Gold z palety MUR I Death by Chocolate.


6.Rysuję czarną kreskę, tak aby wcześniej narysowana złota wychodziła z pod tej czarnej dając efekt podwójnej kreski. Dorysowuję też złotą kredką jaskółkę nad ta czarną kreską. Rozcieram dolną powiekę by zatrzeć granicę pomiędzy czernią a złotem, tuszuję rzęsy i gotowe ! :)



Całość: ( podkład Celia Nude, korektor Dermacol, Bronzer W7 Honolulu, brwi kredka Catrice o numerki 40, szminka Rimmel 58 Drop of Sherry)



Moja Studniówka odbędzie się już jutro, mój makijaż będzie wykonywać zaufana kosmetyczka ponieważ sama nie byłabym w stanie wytuszować rzęs, tak by mi się ręce trzęsły  :D  Dajcie znać czy chcecie małą fotorelację z tamtego dnia np. w formie popularnego już TAGu Studniówkowego ? :)
Pozdrawiam Was serdecznie a tegorocznym Studniówkowiczą oraz karnawałowym imprezowiczom  życzę udanej zabawy!
Mój Facebook.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zachęcam do komentowania ! Każdy komentarz niezmiernie mnie cieszy, zawsze odwiedzam osoby zostawiające u mnie komentarz! ;)