poniedziałek, 2 lutego 2015

Makijaż kocie oko krok po kroku.

Hejka :)
Fotorelacja z moje Studniówki oraz TAG, pojawią się za około 2 tygodnie, gdy dostanę zdjęcia od fotografa :)



1.Na początku nakładam bazę pod cienie, moja to Artdeco. Następnie zaznaczam załamanie średnim brązem Inglot 125R.



2.Na całą powiekę ruchomą nakładam miedziano złoty cień z paletki Iconic 3. W wewnętrzny kącik zaznaczam cieniem Bring Down Angels z palety MUR Death By Chocolate.



3.Zewnętrzny kącik wyciągam w charakterystyczne kocie oko najciemniejszym brązem Inglot 125R. Rozcieram go też na załamaniu.
 


4.Dolną powiekę łącze z górną najciemniejszym cieniem z paletki Iconic 3, resztę dolnej powieki zaznaczam złotym cieniem Fool's Gold z paletki Death by Chocolate.




5.Rysuję kreskę czarnym eyelinerem aby nadać oku jeszcze bardziej koci kształt.



6.Tuszuję dokładnie rzęsy i gotowe! :)


Całość (podkład Celia Nude, korektor L'Oreal True Match, kredka do brwi Catrice 40, konturówka do ust Glazel, bronzer W7 Honolulu)


Tutorial:


Dajcie znać czy makijaż przypadł Wam do gustu, zapraszam Was też do na mojego Facebooka.
Pozdrawiam, Ania :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zachęcam do komentowania ! Każdy komentarz niezmiernie mnie cieszy, zawsze odwiedzam osoby zostawiające u mnie komentarz! ;)