sobota, 7 lutego 2015

Makijaż dzienny złoto + marsala.

Hejka :)
Dzisiaj mam dla was delikatną propozycję makijażu oka zestawioną z mocnymi ustami w podobno najmodniejszym kolorze 2015 roku czyli marsali.

 Na powiekę nakładam bazę, moja to Hean Stay On. Następnie zaznaczam całe załamanie środkowym cieniem Inglot 125R



Na 3/4 powieki ruchomej nakładam złoty cień Inglot 108



Następnie przyciemniam zewnętrzny kącik cieniem Smooth Criminal z palety I Heart Chocolate.




Wewnętrzny kącik zaznaczam cieniem Bring Down Angels z palety Death by Chocolate.




Załamanie przyciemniam, a dolna powiekę łączę z górną cieniem  You need More z palety I Heart Chocolate. Dolną powiekę, oraz linię wodną maluję złotą kredką Rimmel 290 Precious Gold.



Rysuję czarną kreskę eyelinerem, tuszuję rzęsy i gotowe ! :)



Całość ( podkład Revlon CS, korektor Catrice, bronzer W7 Honolulu, kredka do brwi Catrice 40, usta Inglot Duraline + cień What A Way to Go z plalety I Heart Chocolate).


Tutorial:



Dajcie znać czy ta propozycja przypadła Wam do gustu :)

Chciałam Wam też przypomnieć o konkursie w którym do są do wygrania kosmetyki Makeup Revolution.
http://goldshinebeauty.blogspot.com/2015/02/konkurs-do-wygrania-kosmetyki-makeup.html

Mój Facebook
Pozdrawiam, Ania :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zachęcam do komentowania ! Każdy komentarz niezmiernie mnie cieszy, zawsze odwiedzam osoby zostawiające u mnie komentarz! ;)