sobota, 28 marca 2015

Brwi | Maybelline Color Tatto 40 Permanent Taupe.


Produkt oceniam tylko i wyłącznie pod kątem używania do brwi. 
Podobno nienawiść może łatwo przerodzić się w miłość i na odwrót. Są to bardzo skrajne uczucia, które żywiłam również i ja do kremowego cienia od Maybelline w kolorze 40 Permanent Taupe.
Produkt zakupiłam na bodajże listopadowej promocji 1+1 w Rossmanie. Szukałam czegoś alternatywnego dla mojej kredki z Catrice. Chciałam aby produkt był przede wszystkim trwały. Tyle dobrego nasłuchałam się o tym produkcie, że kolor wspaniały, że aplikacja łatwa, że trwały. Nie miałam dużo do stracenia, ponieważ produkt kosztował około 13zł, a że jest przede wszystkim cieniem w kremie, pomyślałam że gdy nie sprawdzi się do brwi będzie idealny jako baza pod ciemniejsze cienie do powiek. Jeśli chcecie dowiedzieć się jak sprawdził się u mnie zapraszam dalej!







Cień ma bardzo kremową konsystencję,zamknięty jest w wygodnym szklanym słoiczku a jego pojemność to 4ml. Kupiłam go podczas promocji w Rossmannie za około 13zł.



Po pierwszym wypróbowaniu go do brwi nie mogłam uwierzyć w to co zobaczyłam moje brwi były fioletowe! Odcień był zdecydowanie za zimny. Jestem ciepłym typem urody i praktycznie szary cień wyglądał na moich brwiach bardzo osobliwie, moje brwi wyglądały jakby były siwe :D Po kilku nieudanych próbach postanowiłam dać sobie jako z produktem do brwi spokój. Blogoswerą/Vlogoswerą  zawładnęła pomada do brwi  Anastasia Beverly Hills. Oglądając setny filmik z użyciem tej pomady dostałam olśnienia. Nałożyłam na skośny pędzelek minimalną ilość tytułowego cienia w kemie i zaczęłam go rozcierać na dłoni. Tak jak przeczuwałam produkt w małych ilościach oraz przy umiejętnym roztarciu zrobił się cieplejszy oraz jaśniejszy. Niewielką ilością (wcześniej roztartą na dłoni ) zaczęłam bardzo delikatnie (praktycznie muskając) wypełniać brwi. To był strzał w dziesiątkę :) 



Więc jak go aplikuję ?

Na skośny pędzelek nakładam bardzo bardzo małą ilość, następnie rozcieram produkt na dłoni, gdy odcień oraz kolor, który mnie satysfakcjonują  nakładam na brwi, wyczesuję nadmiar i gotowe :)

Zalety+ / Wady-
+ trwałość, gdy zastygnie nie straszna mu woda, pocieranie, często trudno jest mi po nim domyć rękę
+ plastyczna konsystencja 

+ cena (regularnie to około23zł )
+ produkt jest niesamowicie wydajny

- kolor, niestety można nim sobie zrobić krzywdę, po wcześniejszym roztarciu teraz, gdy nie jestem jeszcze opalona jest dobry, ale w lecie myślę  że będzie o wiele za zimny.


Najważniejsze czyli efekt przed oraz po :




Podsumowując
produkt jest bardzo trwały, niesamowicie wydajny. Niestety kolor może nie odpowiadać wszystkim, myślę też że nie będzie nadawał się dla osób zaczynających przygodę z podkreślaniem brwi,  łatwo z nim przesadzić i zrobić sobie krzywdę.  Odchodząc od tematu brwi, jako cień w kremie sprawdza się świetnie ;)


 Mam dla Was reż bon rabatowy 10% na zkakupy w sklepie http://www.bornprettystore.com/
KOD: ANNT10


 Facebook
Instagram
Pozdrawiam Ania :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zachęcam do komentowania ! Każdy komentarz niezmiernie mnie cieszy, zawsze odwiedzam osoby zostawiające u mnie komentarz! ;)