środa, 25 marca 2015

Zapowiedź wielkiego testowania | Marion.

Witajcie !
Dzisiaj dotarła do mnie paczka z kosmetykami firmy Marion, które dostałam do testowania w ramach współpracy.

  Jeśli jesteście ciekawe co dostałam, życzę miłego czytania.



W paczce znalazły się :
1. Biała glinka - maseczka odżywcza do twarzy. Jestem bardzo ciekawa tego produktu, ponieważ nigdy nie miałam glinek.
2. 60 sekundowa maseczka do włosów z olejkiem arganowym.
3. Odżywczy olejek do ciała. Ten produkt wzbudził we mnie największą ciekawość, zdążyłam go już powąchać, ma śliczny świeży ale zarazem bardzo kobiecy zapach. Produkt ma formę sprayu co myślę znaczenie ułatwi aplikację.
4.Maska odmładzająca do włosów. Produkt również ma formę sprayu i można go stosować zarówno na suche jak i na mokre włosy.
5.Olejek do demakijażu twarzy i oczu. Piękny zapach, wygodna pompka i na pierwszym miejscu w składzie olej ze słodkich migdałów !

Jestem bardzo ciekawa tych produktów, zabieram się do testowania, a gdy wyrobię sobie o nich opinie na pewno się nią z Wami podzielę :)

Dajcie znać czy miałyście jakiś produkt z tej firmy i jak sprawdził się u Was :)

 Facebook
Instagram
Pozdrawiam Ania :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zachęcam do komentowania ! Każdy komentarz niezmiernie mnie cieszy, zawsze odwiedzam osoby zostawiające u mnie komentarz! ;)