wtorek, 28 kwietnia 2015

Odżywczy olejek do ciała Multi Oils | Marion.


Jakiś czas temu dostałam kilka kosmetyków do przetestowania od polskiej firmy Marion, zraz po otworzeniu paczki właśnie tytułowy produkt  wzbudził we mnie największe zainteresowanie. Oczywiście olejek od razu poszedł w ruch, po pierwszym użyciu stwierdziłam że jeśli produkt będzie tak dobrze nawilżał jak pachnie to będzie to totalny hit. Jeśli jesteście więc ciekawe czy sprawdził się u mnie zapraszam do dalszej części posta.





Od producenta:

Inteligentna, multifunkcyjna formuła przeznaczona jest do każdego rodzaju skóry. Zawiera kombinację drogocennych olejków: arganowego, ze słodkich migdałów, ze słonecznika oraz witaminę E, które doskonale odżywiają skórę, powodując jej wygładzenie i rozświetlenie.
Lekka konsystencja mgiełki pozwala na łatwe i równomierne rozprowadzenie produktu na skórze. Olejek błyskawicznie się wchłania, nie pozostawia tłustej warstwy i nie plami ubrań. Przyjemny i lekki zapach olejku zapewnia poczucie świeżości.

0% konserwantów, silikonów, barwników


Moja opinia:
Opakowanie jest jak  najbardziej na plus. Olejek zamknięty jest w poręcznej plastikowej buteleczce z końcówką w formie spraya. Pojemność to 150ml. Dzięki takiej formie opakowania produkt jest bardzo łatwy i szybki w aplikacji, wystarczy rozpylić wetrzeć i gotowe. Cena jest bardzo atrakcyjna, olejek kosztuje około 14zł można go kupić tutaj.



Kolejnym ogromnym plusem jest to że olejek ma obłędnie cudny zapach. Jest on  bardzo świeży, relaksujący  ale zarazem kobiecy, mi przypomina zapach zielonej herbaty, mogłabym go wąchać i wąchać...Najlepsze jest to że ten zapach pozostaje na skórze bardzo długo.

Przejdźmy do działania, zgadzam się w 100% z producentem produkt po mimo oleistej konsystencji bardzo szybko się wchłania, nie zostawia tłustych brudzących ubrania plam. Olejek bardzo przyjemnie koi, uspakaja ( szczególnie po depilacji ) i nawilża skórę, pozostawia ją jedwabistą i przyjemną w dotyku.  Jak dla mnie olejek to hit, myślę że będzie to strzał w 10 podczas nadchodzącego lata.

Dajcie znać czy miałyście styczność z jakimś kosmetykiem tej firmy, który jest godny polecenia, ponieważ bardzo podoba mi się że Polskie firmy wypuszczają takie perełki.

http://marionkosmetyki.pl/

Facebook

Pozdrawiam, Ania.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zachęcam do komentowania ! Każdy komentarz niezmiernie mnie cieszy, zawsze odwiedzam osoby zostawiające u mnie komentarz! ;)