środa, 29 kwietnia 2015

Zakupy & Pierwsze wrażenie | Rossmann, Natura.


 Dzisiaj będzie szybo zwięźle i na temat. Jak już chyba każda z Was wie drogerie rozpieszczają nas bardzo atrakcyjnymi promocjami. Postanowiłam skusić się i ja, ponieważ brakowało mi kilku produktów a promocje to świetna okazja ku temu by uzupełnić braki. Jeśli promocyjne zakupy zostawiłyście sobie na dzisiaj, lub zastanawiacie się co jeszcze dokupić, to mam nadzieję że mój post rozwieje Wasze wątpliwości, co do produktów które zakupiłam. Zapraszam dalej !




Rossmann

Dzisiaj kończy się promocja na podkład, pudry, korektory, bronzery i róże. Do Rossmanna wybrałam się z zamiarem kupna podkładu dla mojej mamy Rimmel Wake Me Up, bardzo go lubię i sama miałam ochotę go kupić ale  niestety nie było mojego kolorku. Postanowiłam że znajdę coś lekkiego co rozświetli cerę, wyrówna koloryt i będzie miało żółte tony.

Mój wybór padł na podkład L'Oreal True Match, z tej serii posiadam korektor który jest genialny, postanowiłam że skoro z korektorem polubiłam się bardzo, to podkład też powinien mi się spodobać.



Podkład kupiłam w pierwszym dniu promocji, także po tych kilku użyciach  mogę powiedzieć że produkt jest lekki, szybko zastyga na  twarzy nie tworzy ,,maski''ma piękny kolor ( mój to D1 W1) żółto beżowe  tony, wygląda bardzo promiennie  ładnie  rozświetla, wyrównuje koloryt skóry.
Nie jest to podkład super hiper trwały, po jakimś czasie skóra zaczyna się błyszczeć ale jest to naturalny zdrowy blask, podkład ściera się równomiernie.Po dłuższym testowaniu na pewno pojawi się recenzja



Drugim produktem zakupionym w Rossmannie był korektor Eveline art scenic. Szukałam również czegoś lekkiego na co dzień.

Korektor ma średnie krycie, z większymi niedoskonałościami/zasinieniami po oczami sobie nie poradzi. Mi jego poziom krycia odpowiada, korektor jest trwały, pomimo jasnego koloru ładnie stapia się z cerą, ma żółto beżowe tony. Cena po promocji to około 7zł.


Natura

Do Natury wybrałam się z zamiarem kupna korektora Catrice, korektora nie było więc zakupiłam:

Podkład w musie Rimmel Stay Matte, mój kolor to 103, słyszałam o nim wiele pochlebnych opinii, bardzo długo dobierałam kolor ponieważ 091 oraz 100 były dla mnie zdecydowanie za różowe, kolor 103 True Ivory, który wybrałam ma piękny żółto beżowy kolor, ładnie stapia się ze skórą, ma bardzo dobre krycie, jego wykończenie jest pudrowe. Długo się utrzymuje.  Jego promocyjna cena to około 12zł.





  • Kolejnym produktem jest paletka matowych cieni My Secret Natural Beauty Night Out.



    Cienie mają piękne kolory, są bardzo dobrze napigmentowane, koszt paletki w cenie promocyjnej to około 5zł.

    Recenzja każdego z tych produktów pojawi się po dłuższym testowaniu :)

    Dajcie znać co kupiłyście, lub kupicie na promocjach i czy miałyście kiedyś produkty które dzisiaj pokazałam i co o nich sądzicie .
    Pozdrawiam, Ania.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zachęcam do komentowania ! Każdy komentarz niezmiernie mnie cieszy, zawsze odwiedzam osoby zostawiające u mnie komentarz! ;)