niedziela, 10 maja 2015

Recenzja zbiorcza | Quiz Cosmetics.

Hej!
Dzisiaj mam dla Was zbiorczą recenzję kilku produktów firmy Quiz Cosmetics .  Jeśli chcecie wiedzieć czy tusz, lakier oraz pomadka sprawdziły się u mnie zapraszam do dalszej części posta.Cosmetics.

Tusz do rzęs Lash Marker.




Tusz ma szczoteczkę która bardzo ładnie rozdziela rzęsy, jednak trzeba wypracować sobie własną metodę używania. Produkt musi też odrobinę zastygnąć ponieważ na  początku jest nieco mokry.



+wydłuża rzęsy
+rozdziela
+nie odbija się ani nie osypuje w ciągu dnia
+bardzo ładnie podkręca rzęsy
Tusz używam od ponad trzech tygodni i minusów nie zauważyłam, oprócz tego że musi nieco przeschnąć aby móc uzyskać nim bardziej spektakularny efekt. 

Najważniejsze czyli efekt na rzęsach:





Lakier do paznokci Nail Polish Flash Collection numer 15.


Lakier ma dobrze wyprofilowany pędzelek, jest bez drobinek. Kolor który posiadam to czerwień wpadającą w wino. Lakier szybko schnie, nie ma tendencji do odpryskiwania, kolor jest bardzo kryjący w zupełności wystarczy jedna warstwa.








Pomadka Magic Lipstick Flash Collection 103.


Kolor w opakowaniu troszkę mnie zdziwił ponieważ był mocno pomarańczowy, jednak później zauważyłam napis ,,magic'' i skojarzyłam że jest pomadka zmieniająca kolor na ustach,  idealnie dopasowująca się właśnie do koloru ust. Na moich ustach kolor jest koralowo różowy. Produkt ma cukierkowy zapach, przypominający mi  owocowe pomadki ochronne których używałam gdy byłam mała.




Pomadka ,,wżera'' się w usta i zostaje na nich bardzo długo. Jestem bardzo mile zaskoczona. 
+ładny kolor którego intensywność można stopniować
+produkt nie roluję się w ciągu dnia
+bardzo łatwo się ją aplikuje
+jest bardzo bardzo trwała, byłam w szoku jadłam, piłam, myłam zęby ( po myciu zębów kolor troszkę kolor zblakł  od środka ust) a ona nadal była na ustach !

- jedyny minus, który nie wpływa na samą jakość produktu  to opakowanie które mogłoby być solidniejsze


Dajce znać czy miałyście jakiś produkt z tej firmy w jak sprawdzał się u Was :)
Pozdrawiam, Ania :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zachęcam do komentowania ! Każdy komentarz niezmiernie mnie cieszy, zawsze odwiedzam osoby zostawiające u mnie komentarz! ;)