sobota, 11 kwietnia 2015

Wiosenna praca na konkurs u Lamakeupebella


Nie wiem jak u Was ale u mnie pogoda bajeczna, niebo bezchmurne, słońce świeci...  aż można na chwilkę zapomnieć o majowej maturze :D ale tylko na chwilkę  :)
Dzisiaj chciałam pokazać Wam co zmalowałam na konkurs u Lamakeupebella :) Tematem konkursu był makijaż wiosenny. Wiosna jest dla mnie eksplozją kolorów, barw ale też świeżością i subtelnością,to wszystko chciałam oddać wykonując swoją pracę. Czy mi się udało oceńcie same :)
Podobny makijaż, lecz bardziej ,,ubogi'' pokazałam jak zrobić krok po kroku tutaj. Dzisiaj już będzie dopracowana i dopieszczona, wersja końcowa jaką wysłałam. Jeśli chcecie zobaczyc więcej zdjęć zapraszam dalej!













Dajcie znać czy podoba Wam się moja praca, i co byście na moim miejscu zmieniły.

 Facebook
Instagram

Pozdrawiam Ania

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zachęcam do komentowania ! Każdy komentarz niezmiernie mnie cieszy, zawsze odwiedzam osoby zostawiające u mnie komentarz! ;)