piątek, 19 czerwca 2015

Mój codzienny makijaż krok po kroku | LATO


Tak wiem ostatnio nie bywałam tu zbyt regularnie ale po maturalnym szale potrzebowałam czasu aby się wyciszyć, przemyśleć pewne sprawy, wracam z nowymi pomysłami oraz pełna pozytywnej energii.  Dzisiaj tak jak mówi  tytuł będzie makijażowo. Nie będzie to super odkrywczy makijaż, ot zwykły dzienniak, pokaże Wam jak maluję się na co dzień. Makijaż idealnie będzie nadawał się dla posiadaczek opadającej powieki, którą sama posiadam, powiększy oraz otworzy nasze oczy, oraz jest w uniwersalnych brązach. Jeśli jesteście ciekawe jak go wykonać zapraszam dalej!




Na samym początku nakładam na całą powiekę bazę, ja użyję bazy od Deni Carte. Pod łuk brwiowy nakładam beżowy cień Kobo 102 Almond. Zewnętrzny kącik oraz załamanie, zaznaczam ciepłym brązem Inglot 125R ( środkowy),rozcieram go na charakterystycznej dla opadającej powieki ,,poduszeczce''.



Zewnętrzny kącik przyciemniam czekoladowy brązem Inglot 125 R (najciemniejszy), porządnie rozcieram.




Na powiekę ruchomą nakładam beżowy matowy cień z paletku MUR I Heart Chocolate, na część powieki od zewnętrznego kącika, kierując się ku środkowi powieki nakładam brzoskwiniowy cień Inglot 407.




Rysuję kreskę czarnym eyelinerem , ja użyłam eyelinera Essence liquid eyeliner. Wewnętrzny kącik rozświetlam cieniem od Deni Carte nr 269.




Rzęsy maluję tuszem Quiz Lash Marker.






Dajcie znać czy mój zwykły dzienniak przypadł Wam do gustu :)
Facebook 
Instagram
Pozdrawiam, Ania


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zachęcam do komentowania ! Każdy komentarz niezmiernie mnie cieszy, zawsze odwiedzam osoby zostawiające u mnie komentarz! ;)