poniedziałek, 7 września 2015

Paczka z Chin, czyli moje zamówienie z Newdress.


Jakiś czas temu pokazywałam Wam moją wishliste ze sklepy newdress.com. W piątek przyszła do mnie paczka, dzisiaj pokaże Wam jak prezentują się zamówione rzeczy, oraz co o nich sądzę. Zapraszam dalej!






Na pierwszy ogień pójdzie opaska do włosów.
Wykonanie jest solidne, myślę że super będzie wyglądać w jesiennych stylizacjach.






Opaskę znajdziecie TUTAJ


Kolejną rzeczą, na którą czekałam najbardziej jest plecak. Podobny lecz w wiosenno letnim designie
zakupiłam w Sinsay. Teraz szukałam plecaka który wpasuje się w jesienne oraz zimowe look'i. Jakość wykonania bardzo mnie zaskoczyła, oczywiście pozytywnie. Jedyne do czego mam zastrzeżenia to materiał, który niestety ma tendencję do obierania się, reszta jest jak najbardziej ok.



Ramiączka plecaka są regulowane.




Plecak jest bardzo pojemny, w środku bordowa podszewka, posiada przegródkę na telefon, oraz zasuwaną na zamek kieszonkę.


Plecak znajdziecie TUTAJ



Ostatnią rzeczą z mojego zamówienia to naszyjnik.




Zamówiłam go z myślą o komponowaniu ,,na elegancko'' a koszulą, lub małą czarną. myślę że w tym wydaniu będzie prezentował się najkorzystniej.




Długość naszyjnika można regulować.




Na szyi prezentuje się tak :



Naszyjnik znajdziecie TUTAJ

Dajcie koniecznie znać co myślicie o tych produktach.
Pozdrawiam, Ania
Facebook 
Instagram


Opaska

Plecak

Naszyjnik

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zachęcam do komentowania ! Każdy komentarz niezmiernie mnie cieszy, zawsze odwiedzam osoby zostawiające u mnie komentarz! ;)