środa, 9 września 2015

Czyżby puder idealny? | Bell 2Skin


Jakiś czas temu będąc w drogerii Wispol , do której  swoją drogą bardzo często zaglądam, ponieważ mogę znaleźć tak wiele polskich marek, których dostępność w innych drogeriach jest mocno ograniczona, buszując w kosmetykach kolorówkowcyh, natrafiłam na matujący  puder Bell 2 Skin, mój puder z Avon mocno dobijał już denka więc pomyślałam czemu nie ? Nie będę ukrywać, że produkty Bell są jednymi z moich ulubionych, a puder kosztował około 16 zł, co również przyczyniło się do tego że trafił do mojego koszyka.
Jeśli jesteście ciekawe co sadzę o tym produkcie zapraszam na recenzję.






Opakowanie

Puderniczka wykonana jest z solidnego plastiku ( puder wyszedł cało ze spotkania z podłogą :) ). W środku znajduje się lusterko, co według mnie jest bardzo przydatnym gadżetem, szczególnie jeśli zabieramy ze sobą puder do torebki. Design jest nieprzekombinowany, prosty klasyczny, co bardzo lubię.





Konsystencja / Kolor

Produkt jest niezwykle aksamitny. Kolor jaki wybrałam, to 44 Sun Beige, jest to bardzo ładny beżyk wpadający w żółte tony. Do wyboru są 4 kolory,więc myślę, że każda znajdzie coś dla siebie.







Działanie 

Jako że jet to produkt matujący wymagam  aby utrzymał mój makijaż w ryzach przez cały dzień . Puder oczywiście to wymaganie spełnił. Co do efektu na twarzy nie jest to tępy płaski mat, lecz promiennie wyglądająca cera. Puder sprawia, że podkład nie migruje oraz nie odbija się np. na telefonie . Produkt daje też lekkie krycie, nie tworząc przy tym efektu maski. Gdy mam przed sobą intensywny dzień puder ląduje w mojej torebce, w razie ewentualnej poprawki w ciągu dnia. Wiem że kosmetyk nie zawiedzie mnie, szczególnie wtedy gdy zależy mi na tym, aby wyglądać jak najlepiej.


PS Ostatnio właśnie w Wispolu widziałam paletki Makeup Revolution, rozświetlacie, róże oraz bronzery więc jeśli jeszcze nie posiadacie słynnych paletek MUR a macie gdzieś koło siebie Wispol, koniecznie sprawdźcie  ;)


Dajcie znać czy miałyście kiedyś ten puder. Dla mnie to hit, i myślę że będzie stałym bywalcem w mojej kosmetyczce.

Bell 2 Skin wizaz

http://www.wispol.eu/

Facebook 
Instagram

Pozdrawiam, Ania .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zachęcam do komentowania ! Każdy komentarz niezmiernie mnie cieszy, zawsze odwiedzam osoby zostawiające u mnie komentarz! ;)