czwartek, 17 września 2015

Jesienne smoky eye | Fall makeup tutorial.


Dzisiaj szybkie, proste  smoky eye utrzymane w nieco jesiennym klimacie. Dla lubiących mocniejszy makijaż idealne na dzień ( wtedy można zmienić czerwień na ustach na jakiś fajny nude), dla mniej odważnych na większe wyjście :) Jeśli jesteście ciekawe jak wykonać taki makijaż zapraszam dalej!



Na całej powiece mam już nałożoną bazę, zewnętrzny kącik, oraz załamanie zaznaczam cieniem Inglot 125R ( średni brąz), jako cień przejściowy.



Złamanie oraz zewnętrzny kącik przyciemniam cieniem Inglot 125R (ciemny brąz)


Na powiekę ruchomą nakładam cień Inglot 125R (jasny brąz). Wewnętrzny kącik zaznaczam cieniem Deni Carte 223.


Dolną powiekę do 1/3 jej długości zaznaczam średnim brązem Inglot 125R.


Rysuję kreskę czarnym eyelinerem. 


Tuszuję rzęsy i gotowe! 




Efekt w całości : ( na ustach mam tint od Bell o numerku 2 ) 






Tutorial:





Dajcie znać czy makijaż przypadł Wam do gustu ! :)
Pozdrawiam, Ania.

 Naszyjnik, który mam na sobie znajdziecie  TUTAJ.

 Facebook 
Instagram

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zachęcam do komentowania ! Każdy komentarz niezmiernie mnie cieszy, zawsze odwiedzam osoby zostawiające u mnie komentarz! ;)