środa, 23 września 2015

Patry time | Colorful makeup tutorial.


Ostatnio dopadła mnie ogromna ochota na zmalowanie czegoś kolorowego, chyba już zatęskniło mi się za słońcem i latem... :) Makijaż może nie na co dzień, ale myślę że na imprezę, większą okazje jak najbardziej.  Jeśli chcecie przywołać choć odrobinę lata to zapraszam na dzisiejszy post.




Na powiece mam już nałożoną bazę. W załamanie oraz ponad nim nakładam liliowy cień (Paletka My Secret Night Out) , porządnie go rozcieram.




Zewnętrzny kącik przyciemniam fioletowym cieniem z paletki My Secret Night Out.




Na całą powiekę ruchomą nakładam jasnoróżowy błyszczący cień z paletki MUR Iconic 3 . Cień nakładam palcem, co pozwala mi uzyskać efekt folii.




Wewnętrzny kącik rozświetlam cieniem Deni Carte 269, a zewnętrzny oraz załamanie modeluje ciemnofioletowym z paletki My Secret  Night Out.




Na linie wodną nakładam turkusową kredkę Avon Color trend a dolną powiekę zaznaczam pięknym turkusowo miętowym cieniem Inglot 117.




Dolną powiekę łącze z górną za pomocą ślicznego niebiesko fioletowego cienia Inglot 159. Wewnętrzny kącik poprawiam cieniem Deni Carte 269.




Rysuję kreskę czarnym eyelinerem oraz tuszuję rzęsy. Gotowe!.



Efekt w całości:





Tutorial:




 Facebook 
Instagram


Dajcie znać czy makijaż przypadł Wam do gustu i jaki makijaże chciałybyście zobaczyć w kolejnych postach :)
Pozdrawiam, Ania.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zachęcam do komentowania ! Każdy komentarz niezmiernie mnie cieszy, zawsze odwiedzam osoby zostawiające u mnie komentarz! ;)