czwartek, 26 listopada 2015

#2 Paczka z Chin | BornPrettyStore


Jakiś czas a dokładniej 3 tygodnie temu złożyłam swoje zamówienie w jednym z chińskich sklepów internetowych mianowicie bornprettystore.  We wtorek przesyła była u mnie więc w niecałe 3 tygodnie.Jeśli jesteście ciekawe co zamówiłam, oraz czy jestem zadowolona z przesyłki zapraszam do dalszej części posta!



Wybrałam dwie rzeczy i już na samym początku mały  spoiler, jedna z nich jest świetna, co do drugiej nie jestem do końca przekonana.

Na pierwszy rzut pójdzie naszyjnik, który skradł moje serce. Zamówiłam  go z myślą o noszeniu do sweterków.
Naszyjnik imituje kryształowe kwiatki, moim zdaniem wygląda uroczo.
 Nie mamy tutaj tradycyjnego zapięcia, lecz czarną wstążkę, co dodaje elegancji oraz ułatwia regulację naszyjnika, ja osobiście wiążę ją na kokardkę. Wstążka  w ciągu dnia absolutnie nie rozwiązuje się, nie gryzie.






Tył naszyjnika podszyty jest czarnym filcem, do którego przyszyte są kryształki. Wierzch samych kryształków jest wygładzony powoduje to że naszyjnik wygląda ,,drogo''.




Jestem pod ogromnym wrażeniem, ponieważ jakość wykonania mile  mnie zaskoczyła, spodziewałam się ot zwykłego świecidełka, a tu przychodzi świetny naszyjnik, który sprawdzi się zarówno do sweterków, jak i do małej czarnej na elegancko.


Naszyjnik, oraz jego cenę znajdziecie tutaj  - ( klik )



Teraz trochę mniej optymistycznie, mianowicie kolczyki.




 Kolczyki w których pokładałam dużą nadzieję, dużo większą niż w naszyjniku. Są dobrze wykonane, kryształki nie wyglądają tandetnie, ładnie ,,siedzą'' na uchu więc w czym rzecz?




Problem tkwi (czego niestety nie widać na zdjęciach w kolorze ,,obwódek'' kryształków). Na stronie
wydawał się być mniej żółty, bardziej jasno złoty, niestety w rzeczywistości właśnie jest bardziej żółty. Jak na razie nie jestem do końca przekonana, z jednej strony bardzo podoba mi się motyw oraz kolor samego kwiatka a z drugiej kolor starego złota nie do końca mi tu pasuje. Może gdy je trochę ponoszę zmienię zdanie.
Zamawiając myślałam, że kolczyki będą znacznie mniejsze, lecz okazało się że są całkiem spore, co oczywiście jest na plus przy moich długich włosach.
















Kolczyki oraz ich cenę znajdziecie tutaj - ( klik ) 



Podsumowując naszyjnik nowa miłość 10/10, kolczyki ładne acz mam wrażenie że coś z nimi nie tak 6/10.

Dajcie koniecznie znać co sądzicie o zamówionych produktach, serdecznie zapraszam Was do odwiedzenia sklepu, być może znajdziecie jakieś perełki na prezenty świąteczne.

Więcej biżuterii znajdziecie tutaj - sklep BornPrettyStore

Dysponuję też kodem rabatowym -10%  na wszystkie nieprzecenione produkty ze sklepu :
YJNT10

Pozdrawiam
Ania.

 Facebook 
Instagram

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zachęcam do komentowania ! Każdy komentarz niezmiernie mnie cieszy, zawsze odwiedzam osoby zostawiające u mnie komentarz! ;)