sobota, 21 listopada 2015

Zmysłowe kocie oko krok po kroku.


Dzisiaj mam dla Was mocniejszą propozycję makijażu myślę, że makijaż będzie idealny na nadchodzące Andrzejki oraz Sylwestra. Moja propozycja jest bardzo efektowna a zarazem prosta w wykonaniu.
Jeśli jesteście ciekawe jak uzyskałam ten efekt zapraszam do dalszej części posta.





W załamanie oraz rozcierając ponad je nakładam brzoskwiniowy cień Pierre Rene 145,,Coral''.




Załamanie pogłębiam matowym  cieniem My Secret 513.



Na całą powiekę ruchomą nakładam błyszczący cień  Deni Carte 270.



Wewnętrzny kącik zaznaczam również cieniem Deni Carte, lecz tym razem o numerku 223. Linię wodną maluję czarnym żelowym eyelinerem.



Za pomocą burgundowego cienia z paty MUR What Away to Go rysuję kreskę z wyciągniętą jaskółką, tym  samym cieniem zaznaczam też dolną powiekę do około połowy długości, rozcierając przy tym wcześniej nałożony eyeliner, 



Pyłkiem My Secret 4 wykańczam dolną powiekę oraz dodaję go troszkę na środek górnej ruchomej powieki.



Tuszuję rzęsy i gotowe! 



(na ustach matowa pomadka w kredce Golden Rose o numerku 10) 





Dla nielubiących czytać:



Dajcie znać czy spodobała się Wam moja propozycja :)
Do następnego !
Ania.

 Facebook 
Instagram

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zachęcam do komentowania ! Każdy komentarz niezmiernie mnie cieszy, zawsze odwiedzam osoby zostawiające u mnie komentarz! ;)