piątek, 25 grudnia 2015

Jak przedłużyć paznokieć lakierem hybrydowym Semilac Hard oraz mój świąteczny manicure krok po kroku | Semilac


Na wstępnie pragnę złożyć Wam najserdeczniejsze życzenia zdrowych, przepełnionych miłością Wesołych Świąt Bożego Narodzenia. Mam nadzieję że pierogi oraz barszcz z uszkami zjedzony i odpoczywacie w gronie najbliższych. Tymczasem mam dla Was coś zupełnie nowego na moim blogu, mianowicie manicure hybrydowy oraz przedłużenie paznokcia. Na pewno zdarzyło się Wam kiedyś że złamałyście  paznokieć  i ze smutkiem  trzeba było skracać wszystkie, dzisiaj pokażę Wam proste rozwiązanie tego problemu. Z pomocą przychodzi nam Semilac Hard ( miękki żel). Tym świetnym produktem możecie nie tyko lekko przedłużyć paznokcie, ale nałożyć na utwardzoną bazę (przed położeniem koloru) gdy widzicie że Wasz paznokieć lada moment się złamie, lub macie po prostu kruche łamliwe paznokcie z natury. Zaprezentuję Wam też moją propozycję manicure Świątecznego.
Jeśli jesteście ciekawe jak przedłużyć paznokieć produktem Semilac Hard, zapraszam do dalszej części posta .




Czego będziemy potrzebować do przedłużenia paznokcia ?

1. Bloczek polerski
2. Cleaner (tutaj)
3. Baza Semilac (tutaj)
4. Szablony do przedłużania paznokci
5. Top Semilac (tutaj)
6. Pilnik
7. Produkt Semilac Hard ( ja akurat posiadam Hard Rosa) (tutaj)
8. Kolorowy lakier hybrydowy (ja użyłam 27 Intense Red) (tutaj)
9. Waciki bezpyłowe (tutaj)
10. Lampa do utwardzenia lakieru ( ja posiadam36W )


Jak przedłużyć paznokieć lakierem hybrydowym Semilac Hard ?

1.Piłuję krawędzie paznokcia aby pozbyć się ostrych zakończeń, płytkę paznokcia matowię delikatnie bloczkiem polerskim.




2.Przemywam płytkę paznokcia Nail Cleanerem, przy użyciu wacików bezpyłowych.
 Nakładam bazę Semilac, pamiętając aby nie zalać skórek i wkładam do lampy (36W) na 2 minuty.




3.Podkładam szablon, tak aby znajdował się pod płytką paznokcia. Nakładam bardzo cienką warstwę Hard Rosa Semilac, następnie wyjeżdżam produktem na szablon, przedłużając paznokieć o kilka mm. Całość utwardzam 2 minuty w lampie 36W.




4.Zdejmuje szablon, w razie gdy nadlana część wyjdzie za cienka dokładam niewielką ilość produktu i utwardzam w lampie 36W 2 minuty.




5.Opiłowuję paznokieć na pożądany kształt, a wszelkie nierówności wygładzam bloczkiem polerskim.




6. Przedłużony paznokieć przemywam Nail Cleaner'em oraz maluję wybranym lakierem hybrydowym  ( nie nakładam już bazy) ja wybrałam piękny odcień czerwieni 27 Intense Red i utwardzam w lamie 36W 2 minuty, w celu pogłębienie koloru dokładam drugą warstwę lakieru i również utwardzam w lamie 36W 2 minuty.




7. Jako Świąteczny akcent rysuje białą śnieżynkę, utwardzam w lampie 36W 2 minuty, następnie nakłdam Top i również utwardzam 2 minuty w lampie 36W. Na końcu paznocieć przemywam Nail Cleaner'em i gotowe !




 W całości : ( na palcu serdecznym pomalowałam paznokieć kolorem 144 Diamond Ring (tutaj) )




Link do sklepu (tutaj)

Dajcie znać czy miałyście kiedyś styczność z produktem Hard, lub samymi hybrydami Semilac i co o nich sądzicie.
Pozdrawiam, Ania


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zachęcam do komentowania ! Każdy komentarz niezmiernie mnie cieszy, zawsze odwiedzam osoby zostawiające u mnie komentarz! ;)