sobota, 2 stycznia 2016

Wygraj wybraną paleta Zoeva 02.01.2016 - 02.02.2016 (edit 02.01.2016-24.02.2016)

Hejka :)
Na wstępie bardzo dziękuję Wam za 200 obserwacji, jest już was okrągła liczba, więc czas na konkurs ! Najważniejsze czyli co będzie do wygrania ? Do zgarnięcia będzie wybrana paleta firmy  Zoeva . Nie chciałam narzucać Wam z góry konkretnej palety więc macie zupełną dowolność w tej kwestii :)





* Edit
Jako że konkurs cieszy się powodzeniem, przedłużam możliwość zgłoszenia do 24.02.2016 , aby każda z Was zdążyła wziąć udział :)  Przewidziana jest również nagroda niespodzianka dla drugiej losowo wybranej osoby :)


Co trzeba zrobić aby wygrać ? 
1. Musisz być publicznym obserwatorem mojego bloga.
2. Polub mój fanpage na Facebooku tutaj
3. Będzie mi bardzo miło jeśli udostępnisz informacje o konkursie na Facebooku, możesz też zaprosić do zabawy swoich znajomych
4. Możesz zaobserwować mnie na Instagramie, lecz nie jest to warunek konieczny tutaj
5. Napisz którą paletę Zoeva wybierasz .

 Prawda że proste ?

Konkurs trwa od dzisiaj 02.01,2016 do 14.02.2016 do godziny 23:59 , wyniki podam na moim  fanpage na Facebooku do trzech dni od zakończenia konkursu, zwycięzcę wybiorę losowo. Osoba którą wylosuję ma 4 dni na to aby wysłać mi informację ma mojego maila ( andziamaluje@gmail.com) z danymi do wysyłki, jeśli zwycięzca się nie zgłosi wylosuję następną osobę.


Wzór zgłoszenia :
1. Obserwuję jako :
2. Fanpage polubiłam jako : (Imię oraz dwie pierwsze litery nazwiska)
3.Udostępniłam jako : (jeśli nie udostępniłaś pomiń ten punkt :) )
4.Na Instagramie obserwuję jako : (jeśli nie masz Instagrama, lub po prostu nie obserwujesz mojego profilu, tak jak powyżej pomiń punkt )
5.Wybieram paletę :

Życzę Wam Wszystkim powodzenia
Pozdrawiam, Ania

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zachęcam do komentowania ! Każdy komentarz niezmiernie mnie cieszy, zawsze odwiedzam osoby zostawiające u mnie komentarz! ;)