sobota, 16 stycznia 2016

Sweterek na paznokciach krok po kroku | Semilac


U mnie zawitała prawdziwa zima, więc postanowiłam ubrać swoje paznokcie w sweterek. Jeśli jesteście ciekawe jak wykonać właśnie wzór sweterkowy  zapraszam do dalszej części posta.





Płytkę paznokcie matowię bloczkiem polerskim, odtłuszczam Celanerem i maluję bazą Semilac, pamiętając aby zabezpieczyć wolny brzeg paznokcia. Utwardzam 2 minuty w lampie 36W.






Paznokieć pokrywam cienką warstwą produktu Hard, dzięki temu moje naturalnie łamliwe paznokcie będą wzmocnione. Utwardzam prze 2 minuty w lampie 36W.





Delikatnie matowię paznokieć bloczkiem polerskim i nakładam cienką warstwę lakieru hybrydowego 130 Semilac Sleeping Beauty, pamiętając o wolnym brzegu. Po utwardzeniu pierwszej warstwy koloru dokładam drugą i również utwardzam 2 minuty w lampie 36W.





Za pomocą precyzyjnego pędzelka rysuję wybrany sweterkowy wzór ( również kolorem 130), ja zdecydowałam się na klasyczne romby. Kropki wzdłuż boków paznokcia, najlepiej wykonać sondą. Utwardzam 2 minuty w lampie 36W.




Poprawiam cały wzór, i ponownie utwardzam w lampie 36W przez 2 minuty.





Paznokieć pokrywam Top Coat Matt , utwardzam w lampie 36W przed 2 minuty. Warstwę dyspersyjną przemywam Cleanerem. Sweterek gotowy!




Całość ( na środkowym 144 Diamond ring, na pozostałych 011 Purple Diamond)



Dajcie koniecznie znać czy sweterkowy manicure przypadł Wam do gustu.
Pozdrawiam, Ania

lakiery możecie kupić TUTAJ
130 Sleeping Beauty TUTAJ
011 Purple Diamond TUTAJ
144 Diamond Ring TUTAJ

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zachęcam do komentowania ! Każdy komentarz niezmiernie mnie cieszy, zawsze odwiedzam osoby zostawiające u mnie komentarz! ;)