środa, 17 lutego 2016

Czy są godne polecenia? | Lakiery hybrydowe Cosmetics Zone.

Hejka !

Wiem, wiem nie było mnie tu jakiś czas, ale wiecie sesja... :)

Dzisiaj będzie  o lakierach hybrydowych firmy Cosmetics Zone, na lakiery tej firmy natknęłam się przypadkiem buszując gdzieś w Internetach. Gama kolorystyczna bardzo mnie zaciekawiła a cena zachęciła, więc zamówiłam  na próbę trzy buteleczki, każda po 7 ml , chwilę później w ramach współpracy dostałam kolejne trzy tym razem o pojemności 15ml. Lakiery testuję już od dłuższego czasu,  więc mam na ich temat wyrobioną opinię. Jeśli jesteście ciekawe co sądzę o lakierach hybrydowych Cosmetics Zone  zapraszam do dalszej części posta !




Lakiery hybrydowe możemy dostać tak jak już wspomniałam w dwóch pojemnościach, 7ml, oraz 15ml. Cena za lakier kolorowy o pojemności 7ml to 17,99 a za 15ml 24,99, więc bardzo korzystnie.
Gama kolorystyczna jest bardzo duża, więc każda z pewnością znajdzie swoje ulubione kolorki.

Konsystencja lakierów różni się od kolorów,zauważyłam że te bez drobinek są bardziej gęste od tych z drobinianki.Krycie lakierów jest różne, te bez drobinek kryją lepiej.

Testowanie lakierów zajęło mi troszkę czasu, ponieważ chciałam rzetelnie każdy z tych kolorów wypróbować, oraz przetestować. Wszystkie kolory maja taką samą trwałość czyli 3 tygodnie ( nie nosiłam ich dłużej ze względu na odrost), po 3 tygodniach nie zauważyłam żadnych ubytków, lakier nie odpryskiwał.

I teraz to co najważniejsze czyli kolorki.
Kolory  o pojemności 7ml, jakie wybrałam to 63, 123 oraz 79.

79- Piękny głęboki granat z minimalnymi odrobinkami odbijającymi światło ( czego niestety nie uchwycił aparat), lekko transparentny ( do pełnego krycia potrzeba 3 cienkie warstwy ).




123- Genialna śliwka, idealna na sezon jesienno  - zimowy, lub jako wiosenny akcent do zdobień. Kolor pełne krycie zyskuje po 2 cienkich warstwach.




63-Purple Carnation- Różo fuksja jeśli można to tak nazwać :) o genialnym kryciu świetnie kryje przy pierwszej warstwie, druga warstwa to już tylko formalność. Świetny kolorek na wiosnę oraz lato. Jest gęstsza od poprzednich dwóch kolorów.



Kolory o pojemności 15ml. (TUTAJ)  (2, 93,26)

2- Klasyczny bardzo ładny beż, jak sam producent sugeruje idealny do French Manicure. Ma średnie krycie,ale przy 3 cienkich warstwach można usyskać full cover. Kolor nie żółknie, wygląda bardzo ładnie na paznokciach.




93- Brokatowy złoty, myślałam że będzie miał większe krycie, niestety pełne krycie zyskuję dopiero przy 4 cienkich warstwach (Aby zyskał większe krycie należy odwrócić go ,,do góry nogami" na około 5 minut, następnie wstrząsnąć buteleczką, drobinki brokatu są cięższe dlatego też opadają na dno - zyskamy krycie przy 2 warstwach) Mimo tego kolor jest piękny nie jest to tandetne żółte złoto, genielnie będzie wyglądał latem w promieniach słońca.




26- Mint Tea, nazwa świetnie dobrana, jest to piękna mięta przełamana zielenią o genialnym kryciu tak jak w przypadku różu, druga warstwa to czysta formalność. Kolor idealny na wiosnę.


Aplikacja lakierów należy do bardzo przyjemnych, pędzelek jest świetnie wyprofilowany ( w sam raz na trzy pociągnięcia).
Co do usuwania lakierów, schodzą pod wpływem acetonu tak jak obiecuje producent bardzo dobrze.

Podsumowując bardzo dobre hybrydy, warte uwagi dodatkowo  w korzystnej cenie,

Niebawem pojawi się więcej stylizacji z użyciem tych oraz innych kolorów firmy Cosmetics Zone. Dzisiaj w roli głównej piękny granat (79) połączony z  efektem holo oraz efektem szkła.



Lakiery o pojemności 15ml możecie zakupić (TUTAJ)
Lakiery o pojemności 7ml kupicie (TUTAJ)
Zapraszam również na Facebooka Cosmetics Zone (TUTAJ)

Dajcie znać czy słyszałyście o lakierach tej firmy :)
Pozdrawiam, Ania .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zachęcam do komentowania ! Każdy komentarz niezmiernie mnie cieszy, zawsze odwiedzam osoby zostawiające u mnie komentarz! ;)