piątek, 19 lutego 2016

JOYbox ,,Walentynki" | 2016

Hej !

Dzisiaj mam dla Was recenzję pudełka JOYbox, które przyszło już kilka dni temu :) Pudełko inspirowane jest Walentynkami, jego szata graficzna jak to ma JOYbox w zwyczaju jest urocza.

W pudełku znalazłam 10 produktów, i oczywiście piękne różowe konfetti. Jeśli jesteście ciekawe co znalazło się w Walentynkowym JOYbox'ie zapraszam do dalszego czytania.






A w pudełku znalazłam:

Floslek - Wazelinka do ust ,,na randkę" (tutaj)

Użyłam kilkakrotnie i jestem zachwycona, wazelina pięknie pachnie, nie zostawia na ustach tłustego filmu.

Od Joy: Wazelinka kosmetyczna o zapachu maliny doskonale nawilża oraz zapobiega wysuszaniu się ust. Chroni przed działaniem niekorzystnych warunków atmosferycznych. Nabłyszcza, delikatnie natłuszcza oraz skutecznie zapobiega pierzchnięciu. Po zastosowaniu usta są zregenerowane, miękkie i aksamitne gładkie. Produkt pełnowymiarowy. 


Evree - Olejek do twarzy i szyi (tutaj)

Ma piękny zapach, o tych olejkach słyszałam wiele dobrego, jestem bardzo ciekawa jak sprawdzi się i mnie.

Od Joy: Nawilżający olejek do twarzy i szyi - luksusowa pielęgnacja do wszystkich typów skóry w szczególności dla pozbawionej energii, zmęczonej. Odkryj niesamowitą moc 15 drogocennych olejków: nawilżającego avocado, regenerującego jojoba, odżywczych ryżu i słonecznika, przeciwbakteryjnych geranium i pestek winogron, wzmacniających migdałów, łagodzącego nagietka, kojącego eukaliptusa, wiesiołka i citronelli , ściągającego rozmarynu, wygładzającej lawendy i pomarańczy oraz oczyszczającego grapefruita. Intensywnie nawilża, regeneruje i wygładza, przywraca zdrowy wygląd. Produkt pełnowymiarowy. 


Sayen - Zestaw kosmetyków do pielęgnacji twarzy (tutaj)

Bardzo ciekawy produkt, na pewno wypróbuję.

Od Joy: Sayen to polska, dynamiczna marka z branży kosmetycznej, która proponuje nowatorskie rozwiązania dla osób, poszukujących profesjonalnej alternatywy dla pielęgnacji skóry w gabinecie kosmetycznym. Specjalistyczne zestawy zabiegowe, ukierunkowane na konkretne problemy skórne, umożliwią każdemu bez wyjątku, przeprowadzenie kuracji skutecznie i trwale poprawiającej wygląd skóry - bez konieczności wizyty w SPA. Co istotne, cena zestawu, na który składają się trzy pełne zabiegi, to 99zł. W boxie znajdziesz jeden zabieg z 3 dostępnych zestawów: intensywnie nawilżającego, intensywnie odmładzającego, normalizującego.


Debby - Błyszczyk do ust (tutaj)

Nie jestem zwolenniczką błyszczyków, z szczególnie tych z drobinkami więc pewnie poczeka do lata, wtedy jestem bardziej przychylna błyszczykom.

Od Joy: Błyszczyk do ust KISS MY LIPS ma lśniący, sexy kolor i kremową formułę. Zapewnia ultra-gładką aplikację, nie klei się. Zawiera ekstrakt z Passiflory. Formuła wzbogacona witaminą E dla utrzymania właściwego nawilżenia ust. Specjalny silikonowy aplikator zakończony gąbką zapewnia komfortową aplikację. Błyszczyki dostępne w JOY BOX w trzech kolorach 08, 12,14 - dobierane losowo. 




Kneipp - Esencja do kąpieli ,,Totalny Relaks" (tutaj)

Ma bardzo mocny zapach, już nie mogę się doczekać aż go wypróbuję.

Od Joy: Kneipp® Esencja do kąpieli Totalny relaks - w harmonii z naturą Dobroczynny relaks przy wyczerpaniu i stresie. Melisa indyjska, zwana również citronellą, działa odprężająco i uspokajająco po ciężkim dniu. Jej zapach działa rόwnoważąco na umysł. Melisa cytrynowa w naturalny sposόb wspomaga odprężenie. Zalety produktu to dobroczynny relaks przy wyczerpaniu i stresie, obecne w składzie olejki eteryczne oraz to iż jest on silnie skoncentrowany i bardzo wydajny.


Perfecta - Gruboziarnisty peeling mineralny (tutaj)

Bardzo lubię peelingi Perfecty, więc mam nadzieję że również i z tym się polubię.

Od Joy: Aktywny peeling z drobinkami orzecha włoskiego polecany dla osób w każdym wieku, do pielęgnacji cery tłustej i mieszanej. Wyjątkowo dokładnie usuwa martwe komórki naskórka, wygładza powierzchnię skóry, oczyszcza pory i redukuje wszelkie niedoskonałości cery. Zawiera minerały morskie, odżywczy koktajl witamin E+C+F, a także miód z dzikich kwiatów, który odświeża cerę i nadaje jej ładny, zdrowy koloryt.


Wibo - Szminka do ust Million Dollar Lips (tutaj)

Mam już jeden kolorek z tej serii i bardzo lubię, tą piękną czerwień użyłam dwa razy i jak na razie jestem zakochana.

Od Joy: Matowa pomadka do ust z długotrwałą formułą. Doskonała, aksamitna konsystencja gwarantuje precyzyjne pokrycie. Matowe wykończenie sprawia, ze usta wydają się pełne, wyraziste i kuszą swoim urokiem. Bądź gotowa na spektakularny efekt matowych ust! Szminki dostępne w JOY BOX w dwóch kolorach nr 2 i nr 4 - dobierane losowo.



Carex - Antybakteryjny żel do rąk (tutaj)

Pięknie pachnie, nie zostawia uczucia lepkości i ma baardzo przyjemną konsystencję.

Od Joy: Carex Strawberry Candy to antybakteryjny żel do rąk o słodkim zapachu żelków truskawkowych. Produkt delikatnie działanie na skórę, co zostało potwierdzone dermatologicznie. Niewielka buteleczka żelu do rąk Carex Strawberry Candy o pojemności 50ml zmieści się w każdej torebce, plecaku, a nawet w kieszeni. Bez problemu wniesiemy ją również na pokład każdego samolotu. Dużą zaletą tego produktu, jest jego wygodna aplikacja, którą zapewnia funkcjonalne opakowanie z pompką. Dzięki niej żel nie rozlewa się na dłoni, jest precyzyjnie dozowany i wystarcza na dłużej.


Perfecta Beauty - Maseczka do twarzy oczyszczająco - matująca. (tutaj)


Tak jak już pisałam bardzo lubię Perfectę, więc pewnie w przypadku tej maski będzie podobnie.

Od Joy: Oczyszczająca maseczka do twarzy przeznaczona dla osób w każdym wieku, do specjalnej pielęgnacji cery mieszanej. Glinka termalna oraz oligoelemanty takie jak: krzem, glin, magnez, żelazo, miedź, mangan i selen doskonale pochłaniają nadmiar sebum i zapobiegają błyszczeniu się skóry. Maseczka odblokowuje zatkane pory oraz neutralizuje wolne rodniki. Czynnik nawilżający NMF długotrwale i dogłębnie nawilża cerę.
W pudełku znalazłam również żel pod prysznic Original Source, niestety przyszedł pęknięty i rozlał się po połowie opakowani, podejrzewam że nie przetrwał transportu ;/ (tutaj)

Podsumowując pudełko bardzo przypadło mi do gustu, znajdują się tam produkty, które wykorzystam w 100% więc jestem bardzo zadowolona i czekam na kolejną edycję :)

Dajcie znać czy macie to pudełko, oraz czy przypadło Wam do gustu
Pudełko możecie zamówić (tutaj)

Pozdrawiam, Ania :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zachęcam do komentowania ! Każdy komentarz niezmiernie mnie cieszy, zawsze odwiedzam osoby zostawiające u mnie komentarz! ;)