poniedziałek, 7 marca 2016

Wyniki konkursu Zoeva

Hejka !
Z góry przepraszam Was że to tyle trwało, ale już są .. co ? Oczywiście wyniki konkursu
Główną nagrodą była paleta cieni Zoeva, przewidziałam tez nagrody pocieszenia dla dwóch dziewczyn :)

Już nie trzymam Was dłużej w niepewności paleta Zoeva  wędruje do ....
....:  Aleksandry Nowak


Pierwsza nagroda pocieszenia w postaci matowej szminki w kredce Golden Rose leci do : m7k m7k


Natomiast druga nagroda pocieszenia również w postaci matowej szminki w kredce Golen Rose wędruje do : Roxany Sadowskiej


Zwyciężczynią gratuluję i proszę o  kontakt  :) Jeśli zwycięzca nie zgłosi się w przeciągu 3 dni, wylosuję kolejną osobę.

Chciałam też zapytać się Was czy byłybyście zainteresowane konkursem, lecz tym razem makijażowym? Jeśli tak, koniecznie dajcie mi znać.
Pozdrawiam, i jeszcze raz gratuluję :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zachęcam do komentowania ! Każdy komentarz niezmiernie mnie cieszy, zawsze odwiedzam osoby zostawiające u mnie komentarz! ;)