czwartek, 31 marca 2016

Golden Rose Liquid Concealer | Recenzja


Hej !
Dzisiaj mam dla Was post z recenzją produktu o którym zrobiło się w blogosferze ostatnio dosyć głośno. Mowa tu o korektorze pod oczy Golden Rose - Liquid Concealer.
Jeśli jesteście ciekawe czy ten produkt sprawdził się u mnie, zapraszam do dalszej części posta.



Szata graficzna jak to bywa u Golden Rose zachowana na wysokim poziomie estetyki, opakowanie wygląda ,,drogo".

Czego oczekuje od korektora?
Jako że z natury jestem posiadaczką wiecznie podkrążonych oczu, od produktu wymagam krycia, ale również lekkości zważywszy na delikatną skórę pod oczami.


Cena/Pojemność
Korektor można zakupić we wszystkich szafach oraz wyspach  Golden Rose, koszt to około 16zł. Pojemność produktu jest stosunkowo mała, ponieważ tylko 2g.

Kolor
Kolor jaki wybrałam dla siebie to 4, chyba jedyny który nie posiada różowych tonów, w ofercie mamy do wyboru 5 kolorów.



Konsystencja/Działanie
Korektor jest średnio gęsty, ma charakterystyczny aplikator. Krycie mogę ocenić na średnie, jeśli jesteście posiadaczkami małych cieni będzie to dla Was hit, te z Was, które tak jak ja brykają się z większymi zasinieniami mogą nie być do końca  zadowolone z efektu. Krycie można budować, produkt mało wydajny, więc przy większym zużyciu wystarczyłby na jeszcze krócej. Po kilku godzinach niestety wchodzi w  linie mimiczne.





Podsumowując 

Niestety mam bardzo mieszane uczucia co do tego produktu, zdecydowanie wolę korektor  True Match od L'Oreal, jest droższy ale jego pojemność jest ponad dwa razy większa, oraz jest zdecydowanie bardziej wydajny.

Dajcie znać czy miałyście już ten korektor, oraz co o nim sądzicie.
Pozdrawiam, Ania :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zachęcam do komentowania ! Każdy komentarz niezmiernie mnie cieszy, zawsze odwiedzam osoby zostawiające u mnie komentarz! ;)