czwartek, 5 maja 2016

Kwietniowe spotkanie bloggerek | Rzeszów 2016

Hej !

Jeśli śledzicie moje bloggowe koleżanki, to zapewne już wiecie że 15 kwietnia odbyło się spotkanie bloggerek w Rzeszowie w pizzerii  La sueva (mają tam przepyszne koktajle) . Organizatorkami były Joanna oraz Justyna. Dla mnie było to pierwsze tego typu spotkanie, więc zupełnie nie wiedziałam "z czym to się je". Na spotkanie przyszłam spóźniona ( na całe szczęście nie ostatnia :) ) , ponieważ na mojej drodze stanęło kolokwium z biochemii, i dodatkowa odległość w postaci godzinki drogi pociągiem. Początkowo byłam nieco spięta, ponieważ z większością dziewczyn spotkałam się po raz pierwszy, ale z biegiem czasu wszystko wróciło do normy. Jeśli jesteście ciekawe relacji zapraszam do dalszego czytania.





Dziewczyny które brały udział
1.Kornelia z Zakątek Rudej
2.Kasia z Kolorowe maliny
3.Kornelia z Dziewczyna z Jasła
4.Justyna z Justlyjass
5.Paulina z Becoming Beautiful
6.Joanna z Encepence
7.Gabi z  Cosmetics Addiction
8.Joanna z Joanna Lifestyle
9.Karolina zNicenails
10.Magda z Rainbowaboveme
11. Kasia z Pytu Pytu
no i ja :).



Całe spotkanie przebiegło w bardzo przyjemnej atmosferze.  Jeśli jesteście z Rzeszowa to polecam zajrzeć własnie do La sueva na przepyszny smoothie malinowo bananowe. Poznałam również  nowe koleżanki, dzielące tą samą pasję co ja. Spodziewałam się, że ów spotkania obfitują w prezenty, ale nie spodziewałam się aż w takiej ilości. Muszę przyznać że zarówno dziewczyny jak i firmy kosmetyczne ( i nie tylko)  stanęły na wysokości zadania. Po piątej torebce wypełnionej po brzegi dobrociami poddałam się i postanowiłam wezwać wsparcie w postaci mojego chłopaka, który zjawił się z odsieczą w postaci  walizki. Czas spędzony w tak przyjemnej atmosferze minął bardzo szybko. Z toną prezentów jakie otrzymałam w drodze na dworzec pomogła mi się uporać Gabi, z która przeświadczona wcześniejszym spotkaniami była wposarzona w torbę. Gdy dotarłyśmy na dworzec wpakowaliśmy wszytskie gifty do wposmnianej wcześniej walizki i całą trójką udaliśmy się na pociąg.

Sponsorzy:


Bardzo się cieszę, że mogłam wziąć udział w spotkaniu.
Pozdrawiam, Ania.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zachęcam do komentowania ! Każdy komentarz niezmiernie mnie cieszy, zawsze odwiedzam osoby zostawiające u mnie komentarz! ;)