niedziela, 8 maja 2016

Million Dollar Lips nr 4 | Wibo

Hej! 

Dzisiaj mam dla Was recenzję matowej pomadki z chyba już kultowej serii Million Dollar Lips od Wibo. Tym razem na tapetę wzięłam  numer 4, czyli soczystą czerwień. Jeśli jesteście ciekawe czy polubiłam się z tą pomadką zapraszam dalej!



Cena/Gramatura
Pomadkę możecie dostać w Rossmannie za około 10zł za 3ml produktu.




Kolor
Numerek 4 to niesamowicie żywa, niemal strażacka czerwień. Tego typu kolor kojarzy mi się z latem, ponieważ pięknie komponuje się z opalenizną. Na pewno nie jest to kolor na co dzień, lecz na większe wyjścia, okazje. Produkt jest niesamowicie pigmentowany.



Pomadka zamknięta jest w "błyszczykowym" opakowaniu  aplikator jest bardzo precyzyjny.




Trwałość Największy plus tego produktu to trwałość. Pomadka jest zastygająca, w kilkanaście sekund po aplikacji zastyga i staje się nie do zdarcia. Chyba nie mam w swojej kolekcji równie trwałej pomadki. Gdy już po kilku dobrych godzinach zaczyna się lekko zjadać, bez problemu możemy ją dołożyć ( w niewielkiej ilości - inaczej zrobi skorupę ! ). Jedyny minus to fakt iż matowa pomadka Wibo, jak to matowe produkty maja w zwyczaju może przesuszać usta, więc nie sprawdzi się przy codziennym stosowaniu.

Dajcie znać czy miałyście już tą pomadkę i jak sprawdziła się u Was.
Pozdrawiam, Ania :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zachęcam do komentowania ! Każdy komentarz niezmiernie mnie cieszy, zawsze odwiedzam osoby zostawiające u mnie komentarz! ;)