czwartek, 26 maja 2016

Wiosenny manicure - ombre, wtrażyki | Semilac 121, 131, 047


Jak już zapewne wiecie jestem ogromną fanką lakierów hybrydowych, obecnie nie wyobrażam sobie powrotu do lakierów tradycyjnych. Wygoda, komfort, oraz to że moja paznokcie wyglądają świetnie przez 2 tygodnie mówi samo za siebie, zapewne gdyby nie spory odrost, oraz to że bardzo lubię testować nowe kolory - nosiłabym zdecydowanie dłużej.
Dzisiaj zaprezentuję Wam jak wykonać pionowe ombre, które zawładnęło sezonem wiosennym oraz idealnie wpisuje się w letnie trendy. Na moich paznokciach zagościło również ,,witrażykowe" zdobienie, które podpatrzyłam (tutaj), lecz wykonałam w nieco  inny sposób.
Jeśli jesteście ciekawe jak osiągnęłam poniższy efekt, zapraszam do dalszego czytania.




Kolory które podbiły moje serce, oraz które użyłam do stylizacji to 131 (Lovely Mickey) piękny lekko neonowy jasny róż, którego nazwa oddana jest w 100%,  047 Pink Peach Milk - pastelowy róż, oraz miłość od pierwszego wejrzenia 121 Ruby Charm.






Po wybrania kolorów, na przygotowaną płytkę paznokcia nałożyłam bazę, którą utwardziłam  w lampie UV przez 2 minuty.

Na jedną połówkę paznokcia nałożyłam  kolor 131, na drugą 047.




Przed utwardzeniem czystym pędzelkiem od lakieru  wykonałam "schodki" od skórek (pamiętając by ich nie zalać !) do wolnego brzegu, następnie przeciągnęłam utworzone przejście kilka razy pędzelkiem. Pozwoliło to na zmieszanie się obu kolorów  oraz utworzenie pięknej tafli. Utwardziłam  2 minuty, powtórzyłam  czynność.



Gdy krycie, oraz efekt był  zadowalający pokryłam  cały paznokieć Top Coat  (pamiętając o tym by zabezpieczyć wolny brzeg) i utwardziłam w lampie przez 4 minuty. Na sam koniec delikatnie przemyłam  Cleanerem, wtarłam  oliwkę w skórki i gotowe!





Witrażyki na palcu środkowym utworzyłam bardzo podobnie - na dwie warstwy utwardzonego białego koloru nałożyłam cztery wybrae kolory ( 121, 034, 000, 131) w postaci kropek, które zmieszałam ze sobą czystym pędzelkiem. Całość utwardziłam, dodałam białe zdobienie utwardziłam. Na sam koniec wtarłam "Efekt Syrenki" nałożyłam Top i standardowo utwardziłam.

tak prezentuje się całość :



131 Lovely Mickey kupisz (tutaj)
121 Ruby Charm kupisz (tutaj)
047 Pink Peach Milk kupisz (tutaj)


Dajcie znać czy podoba się Wam moja propozycja manicure, oraz jakie są Wasze ulubione kolory lakierów hybrydowych.
Pozdrawiam, Ania

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zachęcam do komentowania ! Każdy komentarz niezmiernie mnie cieszy, zawsze odwiedzam osoby zostawiające u mnie komentarz! ;)