czwartek, 30 czerwca 2016

Maska do włosów,krem pod oczy, oraz emulsja pilingująca | GlySkinCare


Dzisiaj będzie o  produktach firmy GlySkinCare. Jeśli nie znałyście wcześniej kosmetyków tej firmy, lub jesteście ciekawe jak sprawdziły się u mnie zapraszam dalej !






Krem pod oczy z olejem arganowym  (tutaj)



Od producenta :Wzbogacony o olej arganowy krem pod oczy głęboko nawilża i odżywia delikatną skórę wokół oczu oraz redukuje cienie. Dzięki bogatej zawartości składników aktywnych: oleju arganowego, betainy, wyciągu z drożdży, różeńca górskiego, liści zielonej herbaty oraz nasion róży piżmowej krem poprawia jędrność i elastyczność delikatnej skóry opóźniając procesy starzenia.


Moja opinia 

Kem ma bardzo przyjemną lekko żelową zwartą konsystencję, łatwo się go dozuje dzięki precyzyjnemu aplikatorowi. Produkt świetnie sprawdził się u mnie na dzień, stosuje go pod korektor i mam wrażenie że znacznie przedłuża trwałość właśnie korektora pod oczy. Krem świetnie nawilża delikatną skórę pod oczami. Jedyny minus to to że niestety nie redukuje moich ogromnych cieni pod oczami.
Podsumowując produkt jest bardzo przyjemny, sprawdzi się u osób które wymagają od tego typu kremu nawilżenia oraz wygładzenia.


Maska do włosów z olejkiem makadamia i keratyną (tutaj)



Od producenta: Maska do włosów z naturalnym olejem makadamia oraz keratyną, białkiem pszenicznym, witaminą E, aloesem, pantenolem odbudowuje naturalną strukturę włosa poprawiając ich nawilżenie, elastyczność i gładkość. Jednocześnie maska tworząc film na powierzchni włosów chroni je przed wnikaniem szkodliwych substancji z otoczenia dzięki czemu są lśniące i wyglądają zdrowo.
Moja opinia
Maska to zdecydowanie mój ulubieniec z całej trójki. Moje włosy są kręcone średnio porowate. Od masek wymagam wygładzenia ale zarazem nierozprostowania  skrętu (kręconowłose wiedzą o co mi chodzi :) ) . Pomijając fakt że produkt pięknie pachnie a zapach ten zostaje na włosach, sprawdza się genialnie.Po jej zastosowaniu moje włosy są gładkie, lśniące i rewelacyjnie się układają. Konsystencja maski jest bardzo sympatyczna a produkt wydajny. Z całą pewnością mogę stwierdzić że jest to moja ulubiona maska do włosów, i na pewno zaopatrzę się w kolejne opakowanie.


Emulsja do twarzy z kwasem glikolowym 5% (tutaj)



Od producenta: Lotion Lite 5 (5% kwasu glikolowego) – delikatnie pelingująca emulsja do twarzy na noc, przeznaczona do cery normalnej lub tłustej.

Moja opinia
Produkt do którego mam  mieszane uczucia. Z jednej strony spełnia obietnice producenta peelinguje z drugiej niestety nie w takim stopniu jak oczekiwałam. Pierwsze efekty zauważyłam dopiero po kilku zastosowaniach. Ogromny plus emulsja pozytywnie wpływa na wytwarzanie się sebum - znacznie ogranicza. Produkt na pewno jest świetną alternatywą dla tradycyjnych peelingów.

Dajcie koniecznie znać czy miałyście styczność z produktami tej firmy i jak sprawdziły się u Was. Produkty możecie kupić (tutaj).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zachęcam do komentowania ! Każdy komentarz niezmiernie mnie cieszy, zawsze odwiedzam osoby zostawiające u mnie komentarz! ;)