sobota, 2 lipca 2016

Charakteryzacja | Kobieta Smok


Jak pewnie większość z Was już wie jestem studentka kosmetologii. Jako pracę na zaliczenie  jednego z przedmiotów miałyśmy wykonać stylizację. Postanowiłam podejść do sprawy kreatywnie i stworzyć coś nieoczywistego. W roli modelki koleżanka - Beata. Jeśli jesteście ciekawe efektów mojej pracy zapraszam dalej !



Długo zastanawiałam się jak "ucharakteryzować" Beatkę, zważywszy na jej ciekawą urodę najprościej byłoby - Pocahontas, Indianka, lecz stwierdziłam że byłoby to zbyt dużym   "pójściem na łatwiznę". Jedyne co wiedziałam stylizacja musi być z pazurem! Kilka dni przed zaleczeniem wpadłam na pomysł - Kobieta Smok. Mocny, niemalże perfekcyjny makijaż i otwarte rany odsłaniające wychodzące łuski ! Całość podkreśliła fryzura a'la damski irokez z warkoczami po bokach,czerwone paznokcie oraz kontrastująca kobieca sukienka. Charakteryzacja została wykonana pod presją czasu, która mnie tylko motywowała. Z góry przepraszam za jakość zdjęć ale niestety zapomniałam aparatu a wiadomo jak to bywa z jakością zdjęć wykonanych aparatem w telefonie.


Sztuczna skóra, "łuski"  i rany zostały wykonane z masy żelatynowej i chusteczek.


Zostałam oceniona na 5, dajcie znać czy spodobała się Wam moja praca oraz czy chcecie makijaże/charakteryzacje na modelkach.
Pozdrawiam, Ania 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zachęcam do komentowania ! Każdy komentarz niezmiernie mnie cieszy, zawsze odwiedzam osoby zostawiające u mnie komentarz! ;)