czwartek, 7 lipca 2016

Light aztec nails - czyli letnie zdobienie krok po kroku | Semilac


Jako że pogoda za oknem powoli zacznie rozpieszczać a większość z Nas myślami jest już na wakacjach przygotowałam iście letni manicure. Stylizacja świetnie podkreśli opaleniznę, jest łatwa w wykonaniu oraz efektowna. Moja propozycja może być również świetną alternatywą dla klasycznego azteckiego wzoru. Kolorem który jest kropką nad "i" to przepiękny neon 040 Canary Green.  Jeśli jesteście ciekawe jak wykonałam zdobienie krok po kroku zapraszam dalej !





Na samym początku przygotowuję  płytkę paznokcia, jako że moje paznokcie są przedłużone na żelu od razu nakładam bardzo cienką warstwę białego koloru 001 - Strong White, utwardzam w lampie UV przez 4 minuty.
 


Z wcześniej wybranych kolorów ( 121 , 131, 040, 042, 044) robię "plamki" niewielką ilością lakieru, pamiętając by nie zamalować brzegów paznokcia ( stworzy to nam od razu oblamówkę) utwardzam w lamie UV 2 minuty.




Wcześnie wytartym w wacik bezpyłowy pędzelkiem od dowolnego lakieru hybrydowego delikatnie łącze ze sobą kolory. Utwardzam 2 minuty.




Cienkim pędzelkiem do zdobień namoczonym w białym lakierze rysuję linię na ok. 1/2 długości paznokcia.




Dorysowuje dwie kolejne linię tak aby stworzyć pożądany wzór.




Robię kolejne linie, utwardzam przez 2 minuty. Na sam koniec nakładam Semilac Top i utwardzam przez 4 minuty.




Jeśli chcecie by wasze zdobienie jeszcze bardziej przykuwało uwagę, po utwardzeniu wzoru możecie wetrzeć efekt syrenki i dopiero wtedy nałożyć TOP.



Sprawcą oraz inspiracją zdobienia jest cudny kolor 040 Canary Green


040 Canary Green TUTAJ
121 Ruby Charm TUTAJ
042 Neon Rasberry TUTAJ
131 Lovely Mickey TUTAJ
044 Intense Blue TUTAJ

Dajcie znać która wersja przypadła Wam bardziej do gustu z syrenką czy bez? Mi osobiście bardziej wpada w oko wersja "saute".


Pozdrawiam, Ania.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zachęcam do komentowania ! Każdy komentarz niezmiernie mnie cieszy, zawsze odwiedzam osoby zostawiające u mnie komentarz! ;)